2009-07-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Grejen är att det spelar NOLL roll för mej om det är hans biologiska barn,
det som däremot spelar roll är att en jävla idiot trollar sönder den här tråden med sitt hat mot MJ och svarta överhuvudtaget.

Ja jag gillar inte heller rasister och liknande, vart är världen på väg
Citera
2009-07-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Är du helt hjärndöd eller lider du av ständig syrebrist?

Jag postade ju nyss bildbevis på att Prince Jackson ärvt Vitiliogo från Michael Jackson. 1 % av världens befolkning lider av Vitilig, men den ligger runt 10% om någon i släkten har sjukdomen. Så det är nästan 90 % sannolikhet att han är hans son. Din dumme fan.

Haha, krävs ju ens ekorres sammanfattningsförmåga för att inse att det där inte stämmer.

Too the rest of you, shut the fuck up!
Citera
2009-07-12, 20:51
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Är du helt hjärndöd eller lider du av ständig syrebrist?

Jag postade ju nyss bildbevis på att Prince Jackson ärvt Vitiliogo från Michael Jackson. 1 % av världens befolkning lider av Vitilig, men den ligger runt 10% om någon i släkten har sjukdomen. Så det är nästan 90 % sannolikhet att han är hans son. Din dumme fan.
Nej du postade inga bevis för någonting. Du postade en bild som skulle kunna tolkas som vitiligo, men lika gärna kunde vara exem eller vad som helst. Eller photoshoppad (*). Och alltså inte kan anses utgöra bevis för någonting alls. Och även om det skulle vara vitiligo så är det i sig inget bevis för att MJ skulle vara ungens biologiske far eftersom vitiligo är förhållandevis vanligt...

Du VILL så väldigt gärna tro att MJ är biologisk far till barnen, men om man ser objektivt på det så tyder precis allt, inklusive vad deras mamma Debbie Rowe säger, på att MJ inte är biologisk far.

(*) Är det någon som kommer bilderna från när Britney Spears fotograferades när hon klev ur en bil utan trosor på första gången? Då hennes fansajt avslöjades med att ha publicerat photoshoppade, alltså förfalskade, bilder som skulle bevisa att BS hade haft trosor på. Förfalskningen avslöjades genom EXIF-informationen i bilden.
Citera
2009-07-12, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Ingen idé att det disskuteras om rätt och fel då ingen har bevis och då bevis inte kommer komma fram på ett bra tag..

Dom som inte gillar hans musik kan jag förstå som dömmer att han är peddo och allt. för han var väldigt mysko eller bara smart.
Han nekade till operationer(bara 1-2st enligt han som han "kommer ihåg"). Och sen ang blanket så skulle mamman ha varit svart vilket inte stämmer alls om ungen inte är sprutmålad i efterhand.

Han har ljugit mycket i sitt liv men det finns säkert anledning till mycket av de. MEN peddo anklagelserna är en sak som är heeelt fel och han blev ju friad så då finns det knappt möjlighet kvar till att det skulle varit sant.

Men återigen säger jag som jag sagt långt innan här:

Vem bryr sig om operationer och blekning? Är ni avundsjuka eller... :whoco5:

Tankeställare, som niggro kan man inte sola sig vit om man vill vara det.
Men mjölkisar som vi får ju det gratis under solen

Håller med, men det är skillnad på att ljuga och att ljuga. MJ vill inte att folk ska veta alltför mycket om hans barn och om sina operationer, det är inte speciellt konstigt att vissa saker vill man hålla för sig själv. Bara för att vi lever i en värld där de flesta fläker ut sitt privatliv helt och hållet i media så betyder det inte att alla vill ha det så.
Citera
2009-07-12, 20:54
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ja jag gillar inte heller rasister och liknande, vart är världen på väg
Om du försöker antyda att jag skulle vara rasist så är du på helt fel spår...
Citera
2009-07-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Det krävs en extrem fanboy för att tro att det är hans biologiska barn.

En fråga, varför skulle det ifrån en fanboys synvinkel vara bättre om det vore hans egna barn? Jag är ingen fanboy men jag gillar MJ' personlighet och musik och jag tycker snarare att det var finare att skaffa barn som inte har hans dna i sig.
Citera
2009-07-12, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Om du försöker antyda att jag skulle vara rasist så är du på helt fel spår...

Nepp denne är helt inne på rätt spår!

Finns ingen värre rasse än du - både pga ras och sexuellt..
Citera
2009-07-12, 21:00
Medlem
Zane666s avatar
Rasism är skönt
Citera
2009-07-12, 21:05
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
En fråga, varför skulle det ifrån en fanboys synvinkel vara bättre om det vore hans egna barn? Jag är ingen fanboy men jag gillar MJ' personlighet och musik och jag tycker snarare att det var finare att skaffa barn som inte har hans dna i sig.
Har jag sagt att det vore dumt om det inte var hans biologiska barn? Jag skiter faktiskt i det. Barnen såg förmodligen MJ som sin far oavsett om de var hans "riktiga" barn eller ej.
Citera
2009-07-12, 21:20
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Nej! Stackars Prince Jackson. Verkar som han ärvt hans pappas sjukdom Vitiligo Detta bekräftar nästan att Prince är MJ biologiska son.

Är inte helt säker på att det är Vitiligo, men ser ut precis så som det började för Michael.

MJ http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/tdcauvitiligo.jpg

http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/379http3A2F2Fa323_yahoofs_com2Fymg2.jpg

http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/vitiligo.jpg

Seriöst... du kommer med en bild? Hur vet du om det inte var så att han hade eksem eller någon annan hudsjukdom när detta fotot togs?
Citera
2009-07-12, 21:23
Medlem
ettanportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Yokohama 1987 är den med mest livesång, men lite fler obskyra låtar - min favorit.

Den stora massan säger nog Bucharest-konserten från Dangerous turnén.

Tackar för ett välinformativt svar.
Citera
2009-07-12, 21:31
Medlem
bob-marerlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Seriöst... du kommer med en bild? Hur vet du om det inte var så att han hade eksem eller någon annan hudsjukdom när detta fotot togs?
Citerar:
Citat:
Är inte helt säker på att det är Vitiligo, men ser ut precis så som det började för Michael.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in