Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-02-05, 14:08
  #1
Avstängd
Roger Perssons avatar
Jag såg precis detta på Passagen...


Citat:
Fick ett mail där det står att det ryktas om att Michael Jackson tagit sitt liv. Vet någon om detta rykte stämmer?


Kan det stämma eller är det bara sladder och önsketänkande? Någon som hört något liknande?

// Roger P.
Citera
2004-02-05, 14:52
  #2
Medlem
petersens avatar
Hoppet är ju det sista som överger människan. Låt oss samlas till bön...och be till den store plastikkirurgen i himmeln att han satte av sig tofflorna - och dessutom självmant, som det verkar.
Citera
2004-02-05, 14:58
  #3
Medlem
fnuskes avatar
Tror inte det är sant, många av dessa rykten är helt och hållet falska speciellt när ingen källa uppges. Han har ju dock helt klart motiv att självmant trilla av pinnen nuförtiden.
Citera
2004-02-05, 14:58
  #4
Medlem
WorlocKs avatar
Och jag har hört att Robert Smith har tagit livet av sig, typ 20 gånger.
Nej, men seröst... vem bryr sig om ett inlägg på passagen? Bara någon som har tråkigt.
Citera
2004-02-05, 15:04
  #5
Moderator
impieteers avatar
Det skulle knappast stå på Passagens debatt först i såna fall. På internet har väl Eminem och Brittan Speras varit döda i trafikolyckor varje vecka de senaste 5 åren vad jag kunnat se iaf...
Citera
2004-02-05, 15:54
  #6
Medlem
petersens avatar
Som sagt: Hoppet är det sista som överger människan.
Citera
2004-02-05, 16:46
  #7
Medlem
Pellenezs avatar
Nån på passagen påstår sig fått ett mail där nån skriver att MJ är död....trovärighet minus 3
Citera
2004-02-05, 17:03
  #8
Medlem
Den stora nyheten i det här är att Roger P hänger på Passagen. ;-)
Citera
2004-02-05, 17:44
  #9
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av son_of_sodom
Den stora nyheten i det här är att Roger P hänger på Passagen. ;-)


Ja, mig vet man aldrig var man har... Rätt som det är så är jag Din brevbärare eller biträdet på Posten eller Din grannes hund... Beware...

// Roger P.
Citera
2004-02-05, 18:07
  #10
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ja, mig vet man aldrig var man har... Rätt som det är så är jag Din brevbärare eller biträdet på Posten eller Din grannes hund... Beware...

// Roger P.

Och jag bjuckar gärna på en resa till "Off Topic". Varsågod!
/Moderator
Citera
2004-02-05, 18:59
  #11
Medlem
Johnny Walkers avatar
Jag hörde att Roger Pontare var kvinna också.
Citera
2004-02-05, 19:21
  #12
Medlem
T.R.I.C.s avatar
ni började inte ana oråd när den lilla chokladbruna pojken byttes ut mot ett likblekt rangel? min personliga teori är att MJ dog, gjorde upp med satan o landade på jorden igen i form av denna skepnad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback