2009-07-30, 23:09
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Vet ej om detta är postat tidigare orkar inte leta,men frågan är finns det någon som helst sanning i detta klipp från expressen eller är det bara är en skröna?Vad tror ni?

http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1656181/joe-jackson-omer-bhatti-ar-en-jackson

Du är lite sen ute.

Omer har redan sagt att MJ inte är hans pappa, men hans "bästa vän".
Citera
2009-07-30, 23:38
Medlem
Jävla skittidningar. Blir fan galen av att läsa alla lögner om allting i världen!! Orkar inte läsa några skvaller, för 92 % av det är skitsnack.

Har sett Joe Jackson uttalat sig på youtube nu. Fattar inte hur han kan sprida sånt skitsnack? lol den gubben..
Citera
2009-07-31, 00:31
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Jävla skittidningar. Blir fan galen av att läsa alla lögner om allting i världen!! Orkar inte läsa några skvaller, för 92 % av det är skitsnack.

Har sett Joe Jackson uttalat sig på youtube nu. Fattar inte hur han kan sprida sånt skitsnack? lol den gubben..

Jag mår dåligt då jag ser honom
Citera
2009-07-31, 10:14
Bannlyst
Citat:

Ja, den gubben verkar helt klart störd. Synd att Michael skulle dö före honom...
Citera
2009-07-31, 12:28
Medlem
pli99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexbärt
Den största människa som någonsin levat.

*text om jesus*
Ja, Jesus älskade ju också alla barnen...
Citera
2009-07-31, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pli99
Ja, Jesus älskade ju också alla barnen...

Japp MJ och jesus älskade barnen medans A'Akbar (229) älskar med barnen..
Citera
2009-07-31, 16:08
Medlem
Varför älskar allan med barn
Det är sjukt ju, var är världen på väg.

Är du seriös? I så fall skulle man gör en anmälan, för det är inte att leka med såna skämt.
Citera
2009-07-31, 16:11
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Varför älskar allan med barn
Det är sjukt ju, var är världen på väg.

Är du seriös? I så fall skulle man gör en anmälan, för det är inte att leka med såna skämt.
Jag hoppas du skämtar, för om du tror på något av det reproach skriver så är du fan i mig ännu sjukare i huvudet än vad jag hittills trott...
Citera
2009-07-31, 17:04
Medlem
reproach skrev att du älskar med barn.. Jag tog det som han menade att du älskar med barn sexuellt, om det finns minsta sanningen i det han påstår så är det inte rätt. Inga barn ska behövas utsättas för något sånt, de är så oskuldsfulla och kan inte försvara sig. Jag kan inte förstå hur man kan göra detta med barn, då de är helt försvarslösa.
Citera
2009-07-31, 17:08
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag hoppas du skämtar, för om du tror på något av det reproach skriver så är du fan i mig ännu sjukare i huvudet än vad jag hittills trott...

Allan, jag tycker inte du ska mata trollen, då förökar de sig bara och så blir det bara fler 13-åriga skolflickor i tråden.
Citera
2009-07-31, 17:12
Bannlyst
Breaking news! FBI har gjort tillslag hos Michael Jackson. I köket hittades narkotika klass A, i vardagsrummet hittades narkotika klass B och i sovrummet hittades hela klass 4C
Citera
2009-07-31, 17:15
Medlem
haha lite kul faktiskt, men passar bättre in på allan, om vi ska tro på de källor som påstår hemska saker om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in