Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag tycker att det är fruktansvärt motbjudande att det nu släpps mängder med bilder och även videor på Michael Jacksons barn, trots att MJ i alla år förbjudit all publicitet och all publicering av bilder på barnen (för att de inte skulle bli igenkända och däreigenom kunna leva ett normalt liv).
De enda som kan sprida bilderna är familjen Jackson, och den enda anledningen till att de gör det är för att påverka en vårdnadstvist...
Och enda anledningen till att familjen Jackson vill ha vårdnaden är att de då också kan kontrollera barnens pengar.
Kort sagt, familjen Jackson är några vidriga jävlar.
Ja, håller verkligen med dig. Han gjorde ju allt för att dölja dom och nu utsätts som mest hela tiden. Jag tror nog det är pappa Joe som ligger bakom.. Om det nu stämmer det som stod i en länk om att Joe skulle få dom att börja uppträda..Ja jag vet inte.. Det är sjukt helta situtationen.
Ni som ifrågasätter om allan bytt sida, jag tror nog allan mer tänker på barnen nu och inte MJ. Men man har ju förstått att anl till att han dolde med skynken o masker är för att skydda barnen mot media och ev kidnappare.