2009-07-12, 17:51
Medlem
gianninis avatar
Men vad gör det om man vill bli vit?

Vill alla vita bli negrer när dom solar, går på solarium, använder brun utan sol, sminkar sig mm
Citera
2009-07-12, 18:01
Medlem
bob-marerlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Eftersom du inte orkar leta så orkar jag inte berätta. Sån't är livet...
Det blir ännu svårare att ta dig på allvar nu när du beter dig på det där viset. Du sågar på den gren du sitter på och blir för varje inlägg mindre och mindre trovärdig. Vi får väll helt enkelt hoppas på att trollskogens träd har höga trädkronor och hård mark.
Citera
2009-07-12, 18:11
Medlem
ettanportions avatar
Ursäkta att jag skitar ner tråden med en vettig fråga. Om man bara vill se en konsert med MJ vilken ska man då se? Alltså vilken spelning är den fetaste genom tiderna med MJ? Självklart ska den gå att tanka hem.
Citera
2009-07-12, 18:15
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettanportion
Ursäkta att jag skitar ner tråden med en vettig fråga. Om man bara vill se en konsert med MJ vilken ska man då se? Alltså vilken spelning är den fetaste genom tiderna med MJ? Självklart ska den gå att tanka hem.

Yokohama 1987 är den med mest livesång, men lite fler obskyra låtar - min favorit.

Den stora massan säger nog Bucharest-konserten från Dangerous turnén.
Citera
2009-07-12, 19:20
Medlem
Nej! Stackars Prince Jackson. Verkar som han ärvt hans pappas sjukdom Vitiligo Detta bekräftar nästan att Prince är MJ biologiska son.

Är inte helt säker på att det är Vitiligo, men ser ut precis så som det började för Michael.

MJ http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/tdcauvitiligo.jpg

http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/379http3A2F2Fa323_yahoofs_com2Fymg2.jpg

http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/vitiligo.jpg
Citera
2009-07-12, 19:31
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Nej! Stackars Prince Jackson. Verkar som han ärvt hans pappas sjukdom Vitiligo Detta bekräftar nästan att Prince är MJ biologiska son.

Jisses. Prince Michael Jackson är INTE MJ:s biologiske son. Han är helt vit, med Debbie Rowe som mamma och en vit spermadonator som pappa. Så du kan sluta fantisera hop löjliga grejor om det...
Citera
2009-07-12, 19:39
Bannlyst
Citat:
Jisses. Prince Michael Jackson är INTE MJ:s biologiske son. Han är helt vit, med Debbie Rowe som mamma och en vit spermadonator som pappa. Så du kan sluta fantisera hop löjliga grejor om det...

Du vet inte ett skit även om du låtsas som det!!

OM någon av ungarna är släkt med MJ har inte nån här vetskap om!
Och speciellt inte Allan-trollet, för de som bara sprider hat har inget vettigt att tillföra och inga kunskaper i ämnet!

Ungarna kan mycket väl vara hans egna, vit+svart betyder inte alltid svart avkomma..vem vet vad debbie rowe har för släktträd t ex.

Nej, vissa vill bara trolla in 200 inlägg om hur mycket de hatar MJ här och skiter i fakta och sen vänder de det till att de såklart har all fakta

Jävla byfånar är vad jag tycker om dessa!
Citera
2009-07-12, 19:43
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Är du helt förvirrad nu? Vad är det egentligen du svamlar om?
hahaha! jadu nu var jag väldigt snabb av mig förut så glömnde ju såklart klistra länken

Gick inte ändra nu heller så:
http://www.youtube.com/watch?v=bzUiA9tjn6E
Citera
2009-07-12, 20:07
Medlem
zorb89s avatar
Ingen idé att det disskuteras om rätt och fel då ingen har bevis och då bevis inte kommer komma fram på ett bra tag..

Dom som inte gillar hans musik kan jag förstå som dömmer att han är peddo och allt. för han var väldigt mysko eller bara smart.
Han nekade till operationer(bara 1-2st enligt han som han "kommer ihåg"). Och sen ang blanket så skulle mamman ha varit svart vilket inte stämmer alls om ungen inte är sprutmålad i efterhand.

Han har ljugit mycket i sitt liv men det finns säkert anledning till mycket av de. MEN peddo anklagelserna är en sak som är heeelt fel och han blev ju friad så då finns det knappt möjlighet kvar till att det skulle varit sant.

Men återigen säger jag som jag sagt långt innan här:

Vem bryr sig om operationer och blekning? Är ni avundsjuka eller... :whoco5:

Tankeställare, som niggro kan man inte sola sig vit om man vill vara det.
Men mjölkisar som vi får ju det gratis under solen
Citera
2009-07-12, 20:14
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Du vet inte ett skit även om du låtsas som det!!

OM någon av ungarna är släkt med MJ har inte nån här vetskap om!
Och speciellt inte Allan-trollet, för de som bara sprider hat har inget vettigt att tillföra och inga kunskaper i ämnet!

Ungarna kan mycket väl vara hans egna, vit+svart betyder inte alltid svart avkomma..vem vet vad debbie rowe har för släktträd t ex.

Nej, vissa vill bara trolla in 200 inlägg om hur mycket de hatar MJ här och skiter i fakta och sen vänder de det till att de såklart har all fakta

Jävla byfånar är vad jag tycker om dessa!
Det krävs en extrem fanboy för att tro att det är hans biologiska barn.
Citera
2009-07-12, 20:24
Medlem
Citat:

Är du helt hjärndöd eller lider du av ständig syrebrist?

Jag postade ju nyss bildbevis på att Prince Jackson ärvt Vitiliogo från Michael Jackson. 1 % av världens befolkning lider av Vitilig, men den ligger runt 10% om någon i släkten har sjukdomen. Så det är nästan 90 % sannolikhet att han är hans son. Din dumme fan.
Citera
2009-07-12, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Det krävs en extrem fanboy för att tro att det är hans biologiska barn.

Grejen är att det spelar NOLL roll för mej om det är hans biologiska barn,
det som däremot spelar roll är att en jävla idiot trollar sönder den här tråden med sitt hat mot MJ och svarta överhuvudtaget.

Paris och de andra är MJ's barn OAVSETT om han är biologisk pappa eller inte
och det är inte det Allan Akbar är intresserad av,
hans ENDA intresse är att massposta inlägg för att kränka svarta och MJ speciellt!

Tror du mej inte så läs hans snart 200 inlägg i denna tråd

2001 verkade ju familjen vara osams..eller?
http://www.youtube.com/watch?v=5bpQOaVmi18
(för er som tror på damtidningarna aftonbladet o expressen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in