2011-05-10, 23:43
Medlem
Elwisps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTerrorist
hur vet du det ? sluta lek viktigpetter. Antar att du blev antastad som barn.
Hur jag vet att det inte är 100% säkert att han blev ställd? Det kan du ju fråga din fröken imorgon.

Ontopic: Pratade ni nånting om hans barn? De har ju varit utsatta för väldigt mycket skriverier utan att varken han eller barnen fått chansen att rentvå dem.
Citera
2011-05-10, 23:45
Medlem
Rastamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Ett tips är ju att du skriver en bok om dina möten med MJ istället för att avslöja allt här och nu.

Han har träffat MJ 3 gånger, tror knappast att man kan skriva en bok om det. Sen vad ska man egentligen skriva för frågor när vi säkert vet lika mycket om MJ som han själv gör.

Ont. Hade han ett alien huvud under hatten?
Citera
2011-05-10, 23:46
Medlem
Var han som en del säger, ett barn i en vuxen människas kropp?
Citera
2011-05-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elwisp
Hur jag vet att det inte är 100% säkert att han blev ställd? Det kan du ju fråga din fröken imorgon.

Ontopic: Pratade ni nånting om hans barn? De har ju varit utsatta för väldigt mycket skriverier utan att varken han eller barnen fått chansen att rentvå dem.

Barnen var alltid med Jackson när han reste.
Nej, bytte väl nån "Va söt" kommentar och detta var när de var små, riktigt små.

Jag kan väl säga tydligt Jag fick aldrig lära känna honom som en bästa vän något som ni verkar tro.
Citera
2011-05-10, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rustred
Var han som en del säger, ett barn i en vuxen människas kropp?

Nej. Han hade en lite barnslig humor kanske men han såg manlig ut och förstår inte riktigt vad du menar med ditt Citat.
Citera
2011-05-11, 00:09
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Ett tips är ju att du skriver en bok om dina möten med MJ istället för att avslöja allt här och nu.

" Denna bok handlar om de sammanlagt 10 minuter jag spenderade med MJ. Under dessa minuter prata vi lite snabbt om vad MJ har för intressen och hans hud kom på tal. "

Jag hade ju köpt den boken utan att tveka!
Citera
2011-05-11, 00:10
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tillsägelse till YouAreNotAlone för 0.06. Synpunkter på modereringen tas i PM med delforumets moderatorer, inte i tråden.

/Mod
Citera
2011-05-11, 00:22
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
" Denna bok handlar om de sammanlagt 10 minuter jag spenderade med MJ. Under dessa minuter prata vi lite snabbt om vad MJ har för intressen och hans hud kom på tal. "

Jag hade ju köpt den boken utan att tveka!
Ja det räcker med en bra titel men gärna ett foto där dom båda syns i bild skulle öka försäljningen än mer. Innehållet kan en spökskrivare skriva.
Citera
2011-05-11, 01:03
Medlem
Tyris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangoloid
"efter dom samtalen jag hade med Mr Jackson kan jag konstatera att han aldrig var skyldig till alla anklagelser som flög runt honom."

För att du har talat med honom tre gånger? Pajas.

Och du vet att han var skyldig eftersom att du hade träffat han hur många gånger?

Citera
2011-05-11, 01:17
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyri
Och du vet att han var skyldig eftersom att du hade träffat han hur många gånger?

Vi bygger våran uppfattning på de bevis som presenterades i rättegången mot MJ.
Det väger nog tyngre än några minuters kallprat med en uppenbarligen psykiskt sjuk människa, eller vad säger du?
Citera
2011-05-11, 09:32
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouAreNotAlone
Nej. Han hade en lite barnslig humor kanske men han såg manlig ut och förstår inte riktigt vad du menar med ditt Citat.
OK, thats it. Du har fel även på synen

Jag kan inte sluta gotta mig i att bögpeddon dog krampaktigt på golvet i misär trots alla miljarder som idioterna skänkt till honom genom åren, bästa som kunde hända. Alltid hatat fanskapet
Citera
2011-05-11, 11:25
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
OK, thats it. Du har fel även på synen

Jag kan inte sluta gotta mig i att bögpeddon dog krampaktigt på golvet i misär trots alla miljarder som idioterna skänkt till honom genom åren, bästa som kunde hända. Alltid hatat fanskapet

Avundsjuk ?
Jag är hetero och tänder på tjejer men kan säga att han var snygg som fan hela 80 som 90 men tynade bort sakta på 2000-talet.
sen har båda pojkarna som skulle ha blivit antastad av Michael erkänt att allt var lögner

JA Jag har källor på det, kolla in tråden " Bevis På Att Michael Jackson INTE var peddo ".

Sen skiter jag i alla jävla idioter som säger han var peddo för att du läst på fucking AFTONBLADET. Media har torterat han i lång tid och som han kämpade emot det.
Men SAMTIDIGT kan jag förstå att människor tycker MJ är en underlig person men pedofil !?
Kolla in båda fallen och börja LÄS och TITTA på dokumentärer innan du utalar dig din fitta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in