2009-07-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Kan någon förklara för mig varför medlemmarna av "Wacko Jacko-sekten", det vill säga Michael Jacksons fans, kommer med direkta personangrepp mot skribenten ifråga varje gång någon skriver något som sektmedlemmarna anser inte vara odelat positivt för MJ?

Vad tror sektmedlemmarna att de vinner med det?

Tja, kanske för att du själv kom med personangrepp? Du är expert på att enbart visa upp ena sidan av myntet.
Citera
2009-07-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Du får ursäkta men detta inlägg visar ju på vad du är mer än vad MJ var!

Ja att man ljuger om ens skönhetsoperationer är ju väldigt ovanligt och gör en direkt till pedofil. MJ ville inte berätta om alla hans operationer, måste han det?
Citera
2009-07-12, 16:23
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Ja att man ljuger om ens skönhetsoperationer är ju väldigt ovanligt och gör en direkt till pedofil. MJ ville inte berätta om alla hans operationer, måste han det?

Precis, och sen ville han nog få bort fokusen på det. Jag menar, han är ju inte modell och inte känd från början för sitt utseende.

Än sen om han opererat sig eller inte, det har vi ju inget ont av !
Citera
2009-07-12, 16:26
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Quincy vet inget om MJ's medicinska tillstånd heller, på samma sett som du inte vet något om mina...
Quincy Jones arbetade tillsammans med MJ i mer än 20 år, och är en av de i underhållningsbranschen som träffat honom mest. Så han vet mycket mer om MJ än vad du och de andra sektmedlemmarna gör...

(Det finns en länk till intervjun med Quincy Jones en bit bak i tråden)
Citera
2009-07-12, 16:28
Medlem
Citat:
Quincy Jones arbetade tillsammans med MJ i mer än 20 år, och är en av de i underhållningsbranschen som träffat honom mest. Så han vet mycket mer om MJ än vad du och de andra sektmedlemmarna gör...

(Det finns en länk till intervjun med Quincy Jones en bit bak i tråden)

Ja men han vet inget om hans medicinska tillstånd, e du trög eller? Han påstår att han kunde säga att MJ inte talade sanning om hans sjukdom och nämnde chemical peels, thats it. Mj använde krämer för att ta bort resterande pigment.
Citera
2009-07-12, 16:28
Medlem
Nedomanskys avatar
Nu vet vi vad som hände...

Han blev mördad. http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5501377.ab
Citera
2009-07-12, 16:34
Bannlyst
Just nu på NRK 1:

Jubileumskonsert fra New York. Vi skal minnes en strålende artist med en fantastisk konsert da han ble feiret i New York i 2002 for 30 år på scenen. For første gang på 11 år deltar han på en live-konsert og opptrer også sammen med brødrene i The Jacksons, som han ikke hadde spilt sammen med på 20 år. Konserten er i tillegg et herlig gjensyn med de aller største suksessene til Michel Jackson, som Billie Jean, Black or White og Billie Jean. Da konserten ble sendt i USA hadde den 45 millioner seere.

Så är bara att panikslå över till den, ni som har NRK 1

(skumt att ett troll kan skriva 159 ETTHUNDRA FEMTIONIO inlägg i en och samma tråd utan att skriva EN ENDA vettig sak läs Allan Akbar)
Citera
2009-07-12, 16:35
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ja men han vet inget om hans medicinska tillstånd, e du trög eller? Han påstår att han kunde säga att MJ inte talade sanning om hans sjukdom och nämnde chemical peels, thats it. Mj använde krämer för att ta bort resterande pigment.
Och det vet du för att?

Du tror väldigt mycket, men framställer det hela tiden som att du vet. Faktum är att du inte vet ett skit. Inte ett dugg. För all din information kommer från massmedia. Precis som min...

Men skillnaden är att jag läser all information utan förutfattade meningar, och väger samman både positivt och negativt, medan du förkastar all information som du anser inte är positiv för din gud, Michael Jackson. Så för dig är allt som är positivt sant medan allt som är negativt är falskt. Vilket är ett typiskt sektbeteende...
Citera
2009-07-12, 16:40
Medlem
Citat:
Och det vet du för att?

Du tror väldigt mycket, men framställer det hela tiden som att du vet. Faktum är att du inte vet ett skit. Inte ett dugg. För all din information kommer från massmedia. Precis som min...

Men skillnaden är att jag läser all information utan förutfattade meningar, och väger samman både positivt och negativt, medan du förkastar all information som du anser inte är positiv för din gud, Michael Jackson. Så för dig är allt som är positivt sant medan allt som är negativt är falskt. Vilket är ett typiskt sektbeteende...

Tvärtom, du har inte kommit med några fakta alls. Först körde du med pedofilgrejen och efter jag samlat ihop en massa info om rättegången 1993 slutade du upp med det för det gjorde jordan otroligt mycket mindre trovärdig. Nu kör du med ansiktsblekningen. Där har vi inga bevis åt något håll men det var DU som visste att han hade blekt sig för att vilja bli vit. Sen när jag säger motsatsen så säger du åt mig att jag presenterar mitt som fakta...

Det var ju precis det som du gjorde FÖRST AV ALLA.
Citera
2009-07-12, 16:43
Medlem
Citat:
Och det vet du för att?

Jag har inga förutfattade meningar eftersom jag har ingen anledning till det, det rör mig inte i ryggen om MJ ville bli vit, för om han ville det då är det t.o.m ännu mer synd om honom för då var han verkligen ärrad av det som hände som ung.

Men till skillnad ifrån dig dömer jag inte människor utifrån utseendet.
Citera
2009-07-12, 16:48
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
... Det var ju precis det som du gjorde FÖRST AV ALLA.
????

BS.

Jag är mycket noga med att framföra att jag lite lite som någon annan i den här tråden VET något, och det har jag skrivit flera gånger i den här tråden. Alla av oss bara tror saker. Skillnaden mellan oss är hur vi tolkar den information som finns.

Och ditt och de andra sektmedlemmarnas mycket enögda sätt att tolka den information som finns är enbart löjligt...
Citera
2009-07-12, 16:50
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
...
Är du HELT förvirrad nu? Du har skrivit två helt olika svar på samma inlägg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in