2009-07-08, 01:55
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Här tar du bort inlägg och fyller på med nya. Börjar du bli senil din stackare?

Och nej ingen tar dej seriöst. Fjant.

Vad pratar du om, det är du som måste vara senil.
Citera
2009-07-08, 01:57
Medlem
NewDeers avatar
Känns inte den här dokumentären lite fel att visa idag...?
Citera
2009-07-08, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Clas Svahn på "fejjan"

Fan har de med MJ o göra?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Vad pratar du om, det är du som måste vara senil.

Inte bara senil, du leker dum med. Du vet mycket väl att du redigerade och tog bort inlägg. Men men..fortsätt slicka på pekfingret som du haft i bajshålet. Ja vi vet vad du sysslar med..Dumme fan.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Känns inte den här dokumentären lite fel att visa idag...?

Ja verkligen. Skäms TV4!
Citera
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Är den här konserten från Rumänien? hur kommer det sig att dom visar just den? är det den bästa eller.

Den enda som finns ute som "riktig" och inte bootleg, jag gissar att det är därför dom visar den. Själv tycker jag inte att den är den bästa bad tour yak vad-det-nu-heter ( jo den finns ute den med, men just den som finns på dvd är riktigt usel )är bättre så även HIStory konserterna. Bästa kvalite då det kommer till dom är just den från Göteborg. Jag har alla konserterna och har kollat så jag vet. Mkt dålig kvalite.

Men jag tycker att det var kul ide att via konserten. Dock så hade jag velat haft den tidigare alt på eftermiddagen eller imorgon eller i måndags istället. Det blev i mitt tycke lite för mkt att först se MJs kista och Paris lilla tal och det och sen se konserten nästintill med en gång då ceremonin var slut. Se han hoppa upp på scenen typ.
Citera
2009-07-08, 01:59
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Vilken jävla skitdokumentär, trodde man skulle få se en mer objektiv analys av hans ekonomi, istället är det en massa vidriga missunsamma, lögnaktiga skitgubbar som återger en helt och hållet vriden och partisk version av hur det låg till. Riktigt tråkigt och framförallt dålig timing av TV4 att visa detta efter den fina minnesstunden och den fantastiska Dangerous-turnén.
Tycker det är bra dom visar den här dokumentären så folk får upp ögonen för hur jävla väck i skallen han eg. var..
Citera
2009-07-08, 01:59
Medlem
M.J var polare med han barnskådisen som gjorde filmerna ensam hemma.
Citera
2009-07-08, 02:00
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimac
Fan har de med MJ o göra?
Läs några sidor bakåt.
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Inte bara senil, du leker dum med. Du vet mycket väl att du redigerade och tog bort inlägg. Men men..fortsätt slicka på pekfingret som du haft i bajshålet. Ja vi vet vad du sysslar med..Dumme fan.

Tog jag bort ditt inlägg eller vad menar du? Går du på samma dos mediciner som MJ eller?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
M.J var polare med han barnskådisen som gjorde filmerna ensam hemma.

ok?
Citera
2009-07-08, 02:02
Medlem
Varför kunde M.J sälja 750 000 biljetter på rekordkort tid till hans This is it-tour? Jo, med största sannolikhet finns det ett stort antal människor som är intelligenta nog att inte tro på tabloider. Men härinne finns det uppenbarligen några människor med riktigt låg begåvningsreserv. White trash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in