2009-07-10, 18:55
Medlem
Ja den bilden är tagen under rättegången 2005, så då var han nog inte så glad.

MJ brukar ofta använda läppstift, ibland helt röda läppar ibland mer normala. Tror nog det har att göra med Vitiligon, inte helt säker.

Sen ska man veta. En sak som förvåna mig.

Media valde ALLTID ut de sämsta bilderna på honom. Blixten rätt i huvudet, ibland även omgjorde bilder, till hans nackdel. Men det var något speciellt när man såg honom i filmklipp, han rörde sig alltid så elegant. Det var något speciellt med honom.
Citera
2009-07-10, 19:26
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Ja den bilden är tagen under rättegången 2005, så då var han nog inte så glad.

MJ brukar ofta använda läppstift, ibland helt röda läppar ibland mer normala. Tror nog det har att göra med Vitiligon, inte helt säker.

Sen ska man veta. En sak som förvåna mig.

Media valde ALLTID ut de sämsta bilderna på honom. Blixten rätt i huvudet, ibland även omgjorde bilder, till hans nackdel. Men det var något speciellt när man såg honom i filmklipp, han rörde sig alltid så elegant. Det var något speciellt med honom.

Ah, kan förstå att han såg olycklig ut då

Ja men dåså, tycker det är så sjukt med hela häxjakten kring honom. Och alla påhittade historier om hans utseende.

Omgjorda bilder? Nä men, fy.. jag börjar avsky media mer och mer...
Citera
2009-07-10, 21:09
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Det konstiga är att läkaren:

- Väntade 30 minuter med att ringa ambulansen.
- Han visste inte var han befann sig...
- Han gjorde Hjärt/Lungräddning på sängen.7

Men det verkar som det är antingen självmord/mördad/oavsiktlig överdos. Som i sin tur ledde till hjärt attack. Tror nog på oavsiktlig överdos av läkaren av diprivan.

Då borde det väl vara svårt att döma läkaren?
Citera
2009-07-10, 21:15
Bannlyst
Ska man göra lite jämförelser mellan MJ och en viss annan känd person i historien, så kolla på det faktum att MJ alltid utsattes för hån och smutskastelse och de mängder av goda gärningar han gjorde blev dolda.

Att judarna/romarna....eh menar såklart media korsfäste MJ så han alltför tidigt lämnade jordelivet stämmer ju också bra med denne kända person.

Så jag hoppas och tror MJ kommer tillbaka en kort tid för att se sina barn igen!
Citera
2009-07-10, 21:17
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Ska man göra lite jämförelser mellan MJ och en viss annan känd person i historien, så kolla på det faktum att MJ alltid utsattes för hån och smutskastelse och de mängder av goda gärningar han gjorde blev dolda.

Att judarna/romarna....eh menar såklart media korsfäste MJ så han alltför tidigt lämnade jordelivet stämmer ju också bra med denne kända person.

Så jag hoppas och tror MJ kommer tillbaka en kort tid för att se sina barn igen!

Den jämförelsen är lite lustigt lik faktiskt. Har för mig att MJ citerade från honom också i någon intervju..
Citera
2009-07-10, 21:17
Medlem
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5498048.ab

"Insatssyrkans egna bilder från stormningen av Neverland 2003"
Citera
2009-07-10, 21:19
Medlem
Vad jag har läst ville Mj se så annorlunda ut gentemot pappan som möjligt. Hörde också att dessa konserter skulle vara lite utav en överraskning för hans barn också för dom hade aldrig sett honom uppträda, så dom skulle få se honom för första gången på scen.

2 guld värda videor på hans barn.

http://www.youtube.com/watch?v=3FVPR288FRg&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=bXStM5ebSNs&feature=channel_page

Paris ser fruktansvärt söt ut. Det är något speciellt med hennes ögon och hon blinkar knappt.

Är jag pedofil nu?

Den som inte tycker detta är fint har ett hjärta av sten.
Senast redigerad av menapilo 2009-07-10 kl. 21:31.
Citera
2009-07-10, 21:57
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
... 2 guld värda videor på hans barn.
...
Jag tycker att det är fruktansvärt motbjudande att det nu släpps mängder med bilder och även videor på Michael Jacksons barn, trots att MJ i alla år förbjudit all publicitet och all publicering av bilder på barnen (för att de inte skulle bli igenkända och däreigenom kunna leva ett normalt liv).

De enda som kan sprida bilderna är familjen Jackson, och den enda anledningen till att de gör det är för att påverka en vårdnadstvist...

Och enda anledningen till att familjen Jackson vill ha vårdnaden är att de då också kan kontrollera barnens pengar.

Kort sagt, familjen Jackson är några vidriga jävlar.
Citera
2009-07-10, 22:03
Medlem
Albinssons avatar
Jag tänkte på det igår jag också, stackars barn. Tänk så mycket arbete MJ lagt ner på att barnen inte ska synas i media. Helt i onödan.
Citera
2009-07-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag tycker att det är fruktansvärt motbjudande att det nu släpps mängder med bilder och även videor på Michael Jacksons barn, trots att MJ i alla år förbjudit all publicitet och all publicering av bilder på barnen (för att de inte skulle bli igenkända och däreigenom kunna leva ett normalt liv).

De enda som kan sprida bilderna är familjen Jackson, och den enda anledningen till att de gör det är för att påverka en vårdnadstvist...

Och enda anledningen till att familjen Jackson vill ha vårdnaden är att de då också kan kontrollera barnens pengar.

Skitsnack, det är inge fel på bröderna, det är pappan som är konstig.

Låt oss säga att barnen inte fick ärva något, förmodligen skulle dom vilja ha barnen ändå inte sant? Så hur kan då denna kille vid namn Allan som bor i Sverige veta att familjen Jackson vill ha barnen just för pengarnas skull och inte för att de känner att de vill ta hand om sin sons/brors barn?
Senast redigerad av menapilo 2009-07-10 kl. 22:14.
Citera
2009-07-10, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar

bla bla bla massa rasistpropaganda som vanligt..

Plötsligt är byfånen FÖR MJ

Bestäm dej nångång idiot!

Om man läser detta: http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/07/07/paris.jackson/index.html
så ser man att, precis som jag sagt förut, Paris själv valde säga dessa ord på minnesceremonin!

Men det enda farliga mot MJ's barn är idioter som Allan och hans kompisar,
de med ett djupt liggande hat mot svarta...

Hade varit otroligt motbjudande ifall vi hade sett dej, Allan, på bild
så förihelvete lägg INTE ut några bilder på dej själv här!!!!! *livrädd*
Citera
2009-07-10, 22:39
Bannlyst
Fler bilder på barnen

http://josabeth.blogs.se/2009/07/10/nya-privata-bilder-pa-paris-prince-och-blanket-6488000/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in