2009-07-28, 21:36
Medlem
Zöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Nu skojar du allt!

nej? jag tycker den Billie Jean och Thriller är helt okej faktiskt
Citera
2009-07-28, 21:54
Bannlyst
Citat:
Nu skojar du allt!

Citat:
Ursprungligen postat av Zöl
nej? jag tycker den Billie Jean och Thriller är helt okej faktiskt

SweetAss menade förstås att du skojade om att du missat att Jackson är död! Hur i helskotta har du lyckats missa det när alla tidningar skrivit om det dagligen i en månad? Helt otroligt alltså...
Citera
2009-07-28, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
SweetAss menade förstås att du skojade om att du missat att Jackson är död! Hur i helskotta har du lyckats missa det när alla tidningar skrivit om det dagligen i en månad? Helt otroligt alltså...

Han är kanske en grottmänniska. De brukar inte hänga med i mediebruset.
Citera
2009-07-28, 22:31
Medlem
Noetlovskijs avatar
Kanye West är en liten tomte

Citat:
"You know everyone loves and respects Michael but times change. It’s so sad to see Michael gone but it makes a path for a new King of Pop, and I’m willing to take that on. There’s nobody who can match me in sales and in Kanye West respect so it only makes sense for me to take over Michael’s crown and become the new King,” said West.

“First there was Elvis, then there was Michael, now in the 21st century it’s Kanye’s time to rule. I have nothing but respect for Michael but someone needs to pick up where he left off and there’s nobody better than me to do that. I am the new King of Pop.”
Citera
2009-07-28, 22:34
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij

Lycka till då haha!!
Citera
2009-07-28, 22:53
Medlem
Zöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink

jahaa....

ja det undrar jag också! tycker ändå jag har följt nyheterna hyffsat
Citera
2009-07-28, 23:00
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zöl
jahaa....

ja det undrar jag också! tycker ändå jag har följt nyheterna hyffsat

Eller så ville du inte höra det, lade dövörat till
Citera
2009-07-28, 23:05
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Vad kan anledningarna vara till att MJ:s egna doktor, dödar honom? Denna Murray verkar helt skum. Ex. försökte han återuppliva MJ på en säng (vilket inte är bra, då man ska göra det på en rak yta). Skum "människa"...

Med all respekt men dina konspirationsteorierna flyger dåligt.
Doktor Murray klantade sig och MJ dog.
Segt slut för en legend jag vet men ungefär lika osnyggt sätt att dö på som Elvis(RIP), Hendrix, Cobain och fan vet alla patetiska sätt att dö på.
Citera
2009-07-28, 23:07
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Segt slut för en legend jag vet men ungefär lika osnyggt sätt att dö på som Elvis(RIP), Hendrix, Cobain och fan vet alla patetiska sätt att dö på.

Dom riktigt stora och som folk älskar/älskar har en tendens att dö tidigt. Det är så tragiskt. O att även dö av överdos etc ingenting vanligt.
Citera
2009-07-28, 23:09
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard

Jeff Porcaro - bizarr trädgårdsolycka
Randy Rhoads - Flygplanskrasch med en buss och ett garage

Jackson kom lindrigt undan som somnade in i sin säng, utan ens så mycket som spyor.
Citera
2009-07-28, 23:13
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Vilken jävla idiot! Som att de ens skulle spela i samma division.

Att kalla sig för King of pop om man är lika värdelös som missfostret West är lika missvisande som att kalla sig för "verkställande facilitetsdirektör" när man sitter i kassan på Centralens toalett typ.
Citera
2009-07-28, 23:36
Medlem
humor-mes avatar
Någon länkade till en youtube länk där Michael Jackson har en presskonferans angående sin sista turné.

I kommentatorfältet på videon diskuterar folk hurvida det är Michael Jackson eller någon annan person. Vad tror ni?

http://www.youtube.com/watch?v=z72PKdmBigU&feature=fvw

Själv tycker jag att det ser ut som honom, så förstår inte varför de nu tror att det var någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in