Citat:
Ursprungligen postat av 1st
Ingen kan veta till 100% om Michael var skyldig till anklagelserna eller inte. Däremot finns det så fruktansvärt mycket mer som tyder på hans oskuld. Vad exakt får dig att påstå att det finns mer som tyder på att han är skyldig? Eftersom du har bevis, kan du väl lägga fram dem svart på vitt i denna tråd, så står jag redo att besvara dem alla.
Därför vill jag fråga trådskaparen följande: Vad exakt får dig att tro att Michael var oskyldig? Grundar du dina tankar enbart på ditt möte med honom, eller har du någonting konkret att komma med?
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men säger det en gång till, När jag pratade med honom kände jag att denna person skulle aldrig göra något så hemskt. Sen har jag såklart läst en del om anklagelserna och i och med att det aldrig fanns några bevis så är jag ännu mer säker.
Jag bara ser det när jag ser Jackson, han är ingen pedofil men jag vill inte diskutera om hans läggning och vad jag tror om alla anklagelserna. Det är så sorgligt att så många trodde att han var pedo. Det är ju bara att kolla vad Skvallerpressen skrev om honom på både 80 och 90 och alla trodde på de men när Michael försökte utala sig var det ingen som lyssna.
Sen så träffade jag bara honom 3 gånger, två kan man säga. Tredje i Korea var en kort träff bara inför nån Konsert han uppträdde tillsammans med något band men fattar inte varför all uppståndelse lägger sig emot just att jag tror han är oskyldig, ni MJ hatare får läsa på lite och kolla videos och intervjuer för att förstå sig på denna man.