2011-05-10, 22:00
Medlem
FEFBGs avatar
vet du om det var någonting speciellt MJ gillade mer än sin musik? Nämnde han några andra övriga intressen? Om han nu hade några så att säga
Citera
2011-05-10, 22:13
Medlem
Kallemedkulans avatar
Hur fan kan du veta om han är skyldig till anklagelserna efter att du bara pratat några ord med honom?
Är du helt dum i huvudet?

Alla bevis pekar på att han är skyldig. Jag är ledsen över att han inte gick en tidigare och mer smärtsam död till mötes.
Citera
2011-05-10, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
vet du om det var någonting speciellt MJ gillade mer än sin musik? Nämnde han några andra övriga intressen? Om han nu hade några så att säga

Om nu jag får svara på frågan, eftersom jag vet, så var några av hans större hobbys att klättra i träd och ha ett stort vattenballongskrig. Han gillade att läsa och måla och älskade konst, poesi, djur etc. Han använde nog helt enkelt en väldigt stor del utav sin högra hjärnhalva.
Citera
2011-05-10, 22:18
Medlem
Trammiss avatar
Vänta lite nu... Du utbytte alltså ett fåtal ord med Jackson varav ni aldrig diskuterade rättegången
eller hans sjuka läggning, men ändå så är du nästan helt säker på att han är oskydlig? Förklara tack.
Citera
2011-05-10, 22:18
Medlem
Dain-Bramages avatar
På sättet du skriver har jag mycket svårt att tro att du är läkare. Därmed har jag väldigt svårt att tro att du alls träffat MJ.

Men det kvittar, för även om du som du säger har träffat honom tre gånger så kan du omöjligen på de gångerna dra några slutsatser om huruvida han har gjort det ena eller det andra.

Citera
2011-05-10, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Hur fan kan du veta om han är skyldig till anklagelserna efter att du bara pratat några ord med honom?
Är du helt dum i huvudet?

Alla bevis pekar på att han är skyldig. Jag är ledsen över att han inte gick en tidigare och mer smärtsam död till mötes.

Ingen kan veta till 100% om Michael var skyldig till anklagelserna eller inte. Däremot finns det så fruktansvärt mycket mer som tyder på hans oskuld. Vad exakt får dig att påstå att det finns mer som tyder på att han är skyldig? Eftersom du har bevis, kan du väl lägga fram dem svart på vitt i denna tråd, så står jag redo att besvara dem alla.

Därför vill jag fråga trådskaparen följande: Vad exakt får dig att tro att Michael var oskyldig? Grundar du dina tankar enbart på ditt möte med honom, eller har du någonting konkret att komma med?
Senast redigerad av 1st 2011-05-10 kl. 22:29.
Citera
2011-05-10, 22:28
Medlem
Elwisps avatar
Vad tjänar det till att diskutera huruvida han är skyldig eller inte, egentligen?
Citera
2011-05-10, 22:35
Bannlyst
Hur var det egentligen? Konverterade Michael till islam eller var det bara struntprat?

Tack för svar. Michael Jackson var helt fantastisk för övrigt.
Citera
2011-05-10, 22:40
Medlem
Medans det ändå diskuteras MJ, levar han?
Sök på Michel jaksson is alive och läs lite.
Finns en hel del bevis...

Vad tänker ni om det?
Citera
2011-05-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1st
Ingen kan veta till 100% om Michael var skyldig till anklagelserna eller inte. Däremot finns det så fruktansvärt mycket mer som tyder på hans oskuld. Vad exakt får dig att påstå att det finns mer som tyder på att han är skyldig? Eftersom du har bevis, kan du väl lägga fram dem svart på vitt i denna tråd, så står jag redo att besvara dem alla.

Därför vill jag fråga trådskaparen följande: Vad exakt får dig att tro att Michael var oskyldig? Grundar du dina tankar enbart på ditt möte med honom, eller har du någonting konkret att komma med?

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men säger det en gång till, När jag pratade med honom kände jag att denna person skulle aldrig göra något så hemskt. Sen har jag såklart läst en del om anklagelserna och i och med att det aldrig fanns några bevis så är jag ännu mer säker.
Jag bara ser det när jag ser Jackson, han är ingen pedofil men jag vill inte diskutera om hans läggning och vad jag tror om alla anklagelserna. Det är så sorgligt att så många trodde att han var pedo. Det är ju bara att kolla vad Skvallerpressen skrev om honom på både 80 och 90 och alla trodde på de men när Michael försökte utala sig var det ingen som lyssna.

Sen så träffade jag bara honom 3 gånger, två kan man säga. Tredje i Korea var en kort träff bara inför nån Konsert han uppträdde tillsammans med något band men fattar inte varför all uppståndelse lägger sig emot just att jag tror han är oskyldig, ni MJ hatare får läsa på lite och kolla videos och intervjuer för att förstå sig på denna man.
Citera
2011-05-10, 22:47
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiffonad

Vad tänker ni om det?

Såklart han lever. Visste du att Obama egentligen är Usama?
Sen så har ju månlandningen inte inträffat och hela jorden kommer gå under 2012.

Vad tänker du om det?
Citera
2011-05-10, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiffonad

Vad tänker ni om det?

Han var inte en sån person som skulle svika miljontals för att få vara ifred.
Nu vet jag nästan inget och träffade honom aldrig något under 2000 talet men enligt nära och kära så var han mycket glad inför konserterna samtidigt som han hade en enorm press på sig.
90% av "bevisen" är fake och så dåliga så man nästan skäms över sin ras.
Som Mr Jackson själv skulle ha sagt " Burn The Tabloids ".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in