2009-07-12, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
????

BS.

Jag är mycket noga med att framföra att jag lite lite som någon annan i den här tråden VET något, och det har jag skrivit flera gånger i den här tråden. Alla av oss bara tror saker. Skillnaden mellan oss är hur vi tolkar den information som finns.

Och ditt och de andra sektmedlemmarnas mycket enögda sätt att tolka den information som finns är enbart löjligt...

Är du schizofren? Såhär har dina påståenden framställts i hela tråden:

"Är du dum eller är du bara lite naiv? Michael Jackson blekte sig och opererade sig, för att se vit ut. Så är det bara, vare sig du gillar det eller ej."

Sådär låter man när man är stensäker på något. Jag däremot hela tiden sagt "vi vet inte"

Du verkar snurrig.
Citera
2009-07-12, 16:52
Medlem
Citat:
Är du HELT förvirrad nu? Du har skrivit två helt olika svar på samma inlägg...

Väx upp.
Citera
2009-07-12, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Är du schizofren? Såhär har dina påståenden framställts i hela tråden:

"Är du dum eller är du bara lite naiv? Michael Jackson blekte sig och opererade sig, för att se vit ut. Så är det bara, vare sig du gillar det eller ej."

Sådär låter man när man är stensäker på något. Jag däremot hela tiden sagt "vi vet inte"

Du verkar snurrig.

Ger inget att diskutera med trollet Akbar, han tillbringar mestadelen av sin vakna tid åt att snacka skit om MJ här, han är just nu uppe i 162 inlägg BARA i den här tråden och du ser ju själv vilken nivå det håller, så ger inget att svara emot byfånen!

De som missar NRK1-konserten med MJ just nu missar nåt!
Just nu är alla Jacksonbröderna uppe och kör gamla härliga låtar!
(går tydligen se den via nrk.no också men gissar att man måste sitta på ett norsk IP-nr för det..)
Citera
2009-07-12, 16:58
Medlem
Benzo_Manns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Ger inget att diskutera med trollet Akbar, han tillbringar mestadelen av sin vakna tid åt att snacka skit om MJ här, han är just nu uppe i 162 inlägg BARA i den här tråden och du ser ju själv vilken nivå det håller, så ger inget att svara emot byfånen!

Kan man se hur många inlägg per tråd? hur??
Citera
2009-07-12, 17:08
Medlem
Allan, kan du skriva lite om vad som har kommit ut i media om Dr Klein, det har jag inte följt med, jag har bara sett intervjun med cnn.
Citera
2009-07-12, 17:10
Medlem
Evil Kneivels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
oxå nyfiken, skulle va kul o sre va trollet ewws har i vissa
Citera
2009-07-12, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann

Klicka på användaren och välj hitta alla inlägg av X i detta ämne
Citera
2009-07-12, 17:12
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Allan, kan du skriva lite om vad som har kommit ut i media om Dr Klein, det har jag inte följt med, jag har bara sett intervjun med cnn.
Läs på http://tmz.com

(Och innan någon klagar på den källan så vill jag nämna att de ägs av Time Warner och AOL och anses vara den websajt som har bäst information inte bara om vad som händer runt Michael Jacksons död utan även allt annat som har med showbiz att göra. Det är för övrigt från TMZ som övriga media hämtar/snor det mesta om showbiz...)
Citera
2009-07-12, 17:14
Medlem
Citat:
Läs på http://tmz.com

(Och innan någon klagar på den källan så vill jag nämna att de ägs av Time Warner och AOL och anses vara den websajt som har bäst information inte bara om vad som händer runt Michael Jacksons död utan även allt annat som har med showbiz att göra. Det är för övrigt från TMZ som övriga media hämtar/snor det mesta om showbiz...)

Orka inte leta igenom, berätta lite bara.
Citera
2009-07-12, 17:16
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach

De som missar NRK1-konserten med MJ just nu missar nåt!
Just nu är alla Jacksonbröderna uppe och kör gamla härliga låtar!
(går tydligen se den via nrk.no också men gissar att man måste sitta på ett norsk IP-nr för det..)

Finns på torrentsidor och youtube redan

http://www.youtube.com/watch?v=8c3fbZwgp4A
Citera
2009-07-12, 17:22
Medlem
Stockholmsnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
La Toya pratar "ut": http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1199092/La-Toya-Jackson-Michael-murdered--I-felt-start.html

Hon verkar tro att han var mördad...
"And although she famously fell out with the Jackson clan in the Eighties over a book in which she described Michael as a paedophile and denounced her father Joe for bullying them as children, for the past 15 years, she has helped keep the family together."

Vad skrev hon om detta på 80talet?
För det var väl först 1993 dessa anklagelser kom till pressen?
Citera
2009-07-12, 17:27
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Orka inte leta igenom, berätta lite bara.
Eftersom du inte orkar leta så orkar jag inte berätta. Sån't är livet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in