2009-07-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
En viktig sak som hela tiden glöms bort at alla MJ-fans är att han inte gillade "barn" - han gillade småpojkar, och enbart pojkar! Småflickorna sållades bort på ett tidigit stadium i kontakterna.

MJ var en expert på att separera syskon så att han fick behålla pojkarna, medan systrarna skickades hem när Neverlandsbesöket var slut.

Det var pojkar som sov i hans säng, enbart pojkar. Tjejerna lyste med sin frånvaro. Lite märkligt för en man som oskuldsfullt beskriver hur han "älskar alla barn"...

Klart som fan karln var pedofil.

Lyssna nu här, tusentals barn har varit på neverland (både flickor och pojkar), en handfull har sovit i hans säng.
Citera
2009-07-13, 16:53
Medlem
Marcens avatar
Vem var det som mördade honom? Försök ta reda på det istället för vilka småpojkar han stjärtade.
Citera
2009-07-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Herregud,
Ni MJ fans är fan värre än livets ordare, scientologer och 30talets nazister.
Man kan överhuvudtagert inte kritisera något i fenomenet MJ liv utan att invektiven haglar från er sida och det finns heller ingen gräns för vad ni anklagar era motståndare för.

Han älskade inte er utan mest bara era pengar så för en icke-sekterist ter förhållandet sig märkligt.

Och slutligen, at the end of the day, en vuxen man SKA INTE sova i samma säng som andras barn. Det är relativt onaturligt...

Varför jag reagerar mot många är för att dom presenterar sina åsikter som fakta, precis som du gjorde precis nyss

"Han älskade inte er utan mest bara era pengar så för en icke-sekterist ter förhållandet sig märkligt.
"
Det som ifrågasätter MJ har jag inget emot, jag diskuterar gärna med dessa, men så finns det ju dom (precis som du själv) tror att du vet att MJ inte älskade sina fans.... Du är ännu ett troll.

"en vuxen man SKA INTE sova i samma säng som andras barn. Det är relativt onaturligt..."

Det är inte lätt att hitta en situation där det blir naturligt att låta barn sova i ens säng, det har du rätt i.

Dock i MJ's situation fungerar det rätt så bra, de har lekt hela dagen på neverland och ungen följer Mj var än han går (t.e.x Culkin) sen på kvällen kanske Culkin vill hoppa i MJ's väldigt stora säng och senare kanske han sover där. Inte överdrivet konstigt.
Citera
2009-07-13, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Undrar vilken uppväxt barnen fick med en (utvecklings)störd hårdknarkande farsa?

Tragiskt är vad det är!

Det har vi ju redan hört, de fick en otroligt kärleksfull uppväxt och fick höra hur mycket dom var älskade varje dag. Han lärde barnen att läsa väldigt tidigt och Paris skrev lappar till MJ där det stod saker som: "Tack för att du gav mig en bror"

Här har du 2 videor på hans barn:

http://www.youtube.com/watch?v=bXStM5ebSNs&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=3FVPR288FRg&feature=channel_page

Dom hade det verkligen förjävligt eller hur...
Citera
2009-07-13, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Han var pedofil, det är jag helt övertygad om, oavsett hur mycket fanklubben än bedyrar motsatsen.

Har du läst detta?

http://surftofind.com/jackson
http://floacist.wordpress.com/2007/11/22/well-claricehave-the-lambs-stopped-screaming/

Det finns väldigt många konstigheter i anklagelserna, det vet du va?
Citera
2009-07-13, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Varför jag reagerar mot många är för att dom presenterar sina åsikter som fakta, precis som du gjorde precis nyss

"Han älskade inte er utan mest bara era pengar så för en icke-sekterist ter förhållandet sig märkligt.
"
Det som ifrågasätter MJ har jag inget emot, jag diskuterar gärna med dessa, men så finns det ju dom (precis som du själv) tror att du vet att MJ inte älskade sina fans.... Du är ännu ett troll.

"en vuxen man SKA INTE sova i samma säng som andras barn. Det är relativt onaturligt..."

Det är inte lätt att hitta en situation där det blir naturligt att låta barn sova i ens säng, det har du rätt i.

Dock i MJ's situation fungerar det rätt så bra, de har lekt hela dagen på neverland och ungen följer Mj var än han går (t.e.x Culkin) sen på kvällen kanske Culkin vill hoppa i MJ's väldigt stora säng och senare kanske han sover där. Inte överdrivet konstigt.

Ärligt talat så måste ju de som sexualiserar allt ha någon form av sexuell störning eller hur?

För inte fan tänker jag på att pöka på min brorsdotter när hon vill att jag sover över i hennes rum?
Nej fy fan man har inte såna tankar ens och tvivlar på att den i allt omogne MJ skulle tänka så heller.

Så då återstår ju endast de som med en idiots beslutsamhet måste berätta för världen att det är onaturligt med att en vuxen sover i samma säng som ett barn, som är de som egentligen sexualiserar barn

Förkortat:
Den som ser barn som möjliga att ha sex med =
de som har en pedofil läggning =
de som skriver att MJ var pedofil..!

Finns INGET sexuellt med ett barn och fatta det nångång!
Citera
2009-07-13, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Ärligt talat så måste ju de som sexualiserar allt ha någon form av sexuell störning eller hur?

För inte fan tänker jag på att pöka på min brorsdotter när hon vill att jag sover över i hennes rum?
Nej fy fan man har inte såna tankar ens och tvivlar på att den i allt omogne MJ skulle tänka så heller.

Så då återstår ju endast de som med en idiots beslutsamhet måste berätta för världen att det är onaturligt med att en vuxen sover i samma säng som ett barn, som är de som egentligen sexualiserar barn

Förkortat:
Den som ser barn som möjliga att ha sex med =
de som har en pedofil läggning =
de som skriver att MJ var pedofil..!

Finns INGET sexuellt med ett barn och fatta det nångång!

Du har rätt och de är fler och fler som tänker som dessa personer eftersom samhället blir mer sexualiserat. Du har rätt, egentligen ska det inte vara något snack om sex när man sover i säng med ett barn. Det är p.g.a att vissa scoutledare och präster som har avslöjats och helt plötsligt har alla män som inte har något emot att sova i samma säng som barn något i skjortärmen.

Enligt MJ har han aldrig bett barn sova i hans säng utan om barnen har frågat så har han sagt att barnet självklart får, han har faktiskt rätt i att det är en otroligt fin gest att låta någon överta ens säng. Mj har sagt att många gånger har han sovit på golvet när barn har sovit i hans säng.

Har pratar mycket om att det känns otroligt mycket bättre att ge än att få och det stämmer verkligen.
Citera
2009-07-13, 17:15
Bannlyst
För att halka in på ett bananskal, läste någon horrorcore-rubrik på AB om att han blivit mördad, stämmer det eller är det BS?
Citera
2009-07-13, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
För att halka in på ett bananskal, läste någon horrorcore-rubrik på AB om att han blivit mördad, stämmer det eller är det BS?

Ingen vet, inte ens vi "fanboys i Michael Jackson sekten"
Citera
2009-07-13, 17:31
Medlem
Marcens avatar
La Toya säger ju att hon vet vem det är. "Ni kommer bli chockade" ska hon ha sagt.
Citera
2009-07-13, 17:42
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Det har vi ju redan hört, de fick en otroligt kärleksfull uppväxt och fick höra hur mycket dom var älskade varje dag. Han lärde barnen att läsa väldigt tidigt och Paris skrev lappar till MJ där det stod saker som: "Tack för att du gav mig en bror"

Här har du 2 videor på hans barn:

http://www.youtube.com/watch?v=bXStM5ebSNs&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=3FVPR288FRg&feature=channel_page

Dom hade det verkligen förjävligt eller hur...

Det finns mao inga nackdelar med att ha en knarkande förälder? Eller är det annorlunda med en knarkande MJ kontra Pundarpelle som är ständigt påtänd i närvaro av sina barn?
Citera
2009-07-13, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Det finns mao inga nackdelar med att ha en knarkande förälder? Eller är det annorlunda med en knarkande MJ kontra Pundarpelle som är ständigt påtänd i närvaro av sina barn?

Klart det finns. Men lyssnar man på vad du säger så tror man ju att han gick runt hög mest hela tiden. Men du tror inte att du hade mått dåligt om du var oskyldigt anklagad till pedofili, om han nu var oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in