Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Herregud,
Ni MJ fans är fan värre än livets ordare, scientologer och 30talets nazister.
Man kan överhuvudtagert inte kritisera något i fenomenet MJ liv utan att invektiven haglar från er sida och det finns heller ingen gräns för vad ni anklagar era motståndare för.
Han älskade inte er utan mest bara era pengar så för en icke-sekterist ter förhållandet sig märkligt.
Och slutligen, at the end of the day, en vuxen man SKA INTE sova i samma säng som andras barn. Det är relativt onaturligt...
Varför jag reagerar mot många är för att dom presenterar sina åsikter som fakta, precis som du gjorde precis nyss
"Han älskade inte er utan mest bara era pengar så för en icke-sekterist ter förhållandet sig märkligt.
"
Det som ifrågasätter MJ har jag inget emot, jag diskuterar gärna med dessa, men så finns det ju dom (precis som du själv) tror att du vet att MJ inte älskade sina fans.... Du är ännu ett troll.
"en vuxen man SKA INTE sova i samma säng som andras barn. Det är relativt onaturligt..."
Det är inte lätt att hitta en situation där det blir naturligt att låta barn sova i ens säng, det har du rätt i.
Dock i MJ's situation fungerar det rätt så bra, de har lekt hela dagen på neverland och ungen följer Mj var än han går (t.e.x Culkin) sen på kvällen kanske Culkin vill hoppa i MJ's väldigt stora säng och senare kanske han sover där. Inte överdrivet konstigt.