Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Visst gr det mesta skert att finna p ntet, men GW verkar ju kunna nstan allt utantill. Det r ju drfr vi imponeras. Jag tror nog hellre folk lyssnar p hans teorier n dina och mina, eller hur ser du p saken?
Leif har en otrolig pedagogisk frmga vilket gr att han kan trollbinda vem som helst med sin lite virrpannestil invvt med utslngda fakta. I programmet r det han sjlv som bestmmer tgordningen, han sjlv som kommer in p olika frgestllningar som han i frvg lst p. Hans frmga att f det att lta som han tar fram det oplst, hokus pokus r rent skdespeleri. Nu tycker jag i och fr sig att det inte har ngon betydelse eftersom det han sger p den nivn nd r underhllande och inte p ngot vis felaktigt. Det r bara hans attityd som retar mig. Man beter sig inte som han nr man har justitieministern som gst i studion. Hela hans kroppssprk och kommentarer sade att han fraktade denna mnniska och att det i sjlva verket var han som alla skulle och borde lyssna p. Han vet ju allt bttre n bde poliser, psyklkare och rttslkare. Han r tydligen ven en expert p frhr eftersom han lst s mnga att han bara genom att kolla p frgorna kan avgra om polisen var vrdels eller om han dg. Han sitter oemotsagd och vrker ut sig en massa dynga blandat med fakta, fakta som vem som helst kan ta fram via nyss nmnda hemsida. Men, vem bryr sig, den som vill ha honom som religion fr vl ta till sig honom mig str det inte. Att jag ver huvud taget bryr mig att skriva r att jag tycker att han skall hlla sig fr god att utan att han ngonting p ftterna racka ned p bde polis, klagare, rttslkare och kriminalvrdsfolk.