2011-02-19, 19:30
Medlem
Om jag snackar goja har du ingen aning om. Dremot kan vi konstatera att vi tycker olika. Vad gller Tommys kvalit som polis s skulle du bara veta hur mycket du trampar i klaveret med ditt uttalande. GW r underhllande om du nu gr p hans smmersketips baserat p tyckanden, Tommy dremot r den kunnige, men mste hela tiden vga vad han sger fr att inte rja fr mycket hur polisen tnker eller hur de arbetar. Hasse Aro gr sedan sitt bsta fr att avbryta honom i stllet fr att hlla tyst en stund och ta till sig vad han sger. I vrigt tycker jag att dina inlgg hr i forumet hller en hg standard s fortstt med det och kom inte med emotionella utspel rrande saker du inte knner till. Att du kan tycka att den ene eller andre gr sig bttre i TV r vl en sak, men att frska dma ut Sveriges kanske mest erfarne polis som dlig r bara patetiskt.
Citera
2011-02-19, 22:22
Medlem
Sg precis reprisen av senaste avsnittet..

Nr tanten pminner om att inte missa nsta veckas avsnitt fyller GW i: "ja det vill jag inte missa, din analys allts h h h"

HA HA HA
Citera
2011-02-20, 10:59
Medlem
Quarrels avatar
http://svt.se/veckansbrott
Kommande Veckans brott handlar om 1900-talets mest omtalade, olsta mord i Sverige.
Citera
2011-02-20, 11:48
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetHärärlöjligt
Om jag snackar goja har du ingen aning om. Dremot kan vi konstatera att vi tycker olika. Vad gller Tommys kvalit som polis s skulle du bara veta hur mycket du trampar i klaveret med ditt uttalande. GW r underhllande om du nu gr p hans smmersketips baserat p tyckanden, Tommy dremot r den kunnige, men mste hela tiden vga vad han sger fr att inte rja fr mycket hur polisen tnker eller hur de arbetar. Hasse Aro gr sedan sitt bsta fr att avbryta honom i stllet fr att hlla tyst en stund och ta till sig vad han sger. I vrigt tycker jag att dina inlgg hr i forumet hller en hg standard s fortstt med det och kom inte med emotionella utspel rrande saker du inte knner till. Att du kan tycka att den ene eller andre gr sig bttre i TV r vl en sak, men att frska dma ut Sveriges kanske mest erfarne polis som dlig r bara patetiskt.

Jag backar p mitt pstende om att han var en dlig polis, det stmmer inte, och omformulerar mig att han klarade ut mnga brott med ej helt ostridiga metoder.

Tycker nd att skillnaden mellan Tommy och GW r att GW hade infallsvinklar som gjorde att man faktiskt fick en bttre uppfattning om hur saker hade gtt till.Sjlvklart uppbackat av statistik, vilket ven det frstrkte hans teorier.

Tycker dock Aro upptrder som att han har trttnat p bde brott och efterlyst.
Citera
2011-02-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
http://svt.se/veckansbrott
Kommande Veckans brott handlar om 1900-talets mest omtalade, olsta mord i Sverige.

Mycket GW i Expressen idag igr och imorgon

http://www.expressen.se/nyheter/1.23...-mordare-lever
Citera
2011-02-21, 17:43
Medlem
Nu r han i sitt esse vr mediakte frfattare, Leif GW. Men det vrsta r att rikssamvetet, ordningsmannen i skolan, fre detta klagaren Sven-Erik Alhem har ven han blandat sig i. Han vill vl inte missa tget nu nr det kan bli en lngkrare av teorier. Han har ju gudbevars ppnat ett eget bolag som skall ta hand om intkterna vad gller hans uttalanden i olika sammanhang. Leif har ju sina bcker att falla tillbaka p. Deras upplagor kar vl n mer nr han fr spela mystisk och underfundig i radio och tv. Bevare mig vl som farao sa........
Citera
2011-02-21, 18:26
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetHärärlöjligt
Nu r han i sitt esse vr mediakte frfattare, Leif GW.

Sg inslaget om Palmemordet i Expressen och tyckte det var intressant. Min frsta reaktion var dock frgan: varfr har inte GW gtt ut med sin teori frrn nu?
Citera
2011-02-21, 18:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Sg inslaget om Palmemordet i Expressen och tyckte det var intressant. Min frsta reaktion var dock frgan: varfr har inte GW gtt ut med sin teori frrn nu?
Framfr allt vill jag veta varfr vi inte har hrt om vittnet som sg GM och visste att det inte var CP, eftersom han knde igen CP.
Senast redigerad av Quarrel 2011-02-21 kl. 18:40.
Citera
2011-02-21, 18:49
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Framfr allt vill jag veta varfr vi inte har hrt om vittnet som sg GM och visste att det inte var CP, eftersom han knde igen CP.

Ja, eller hur!? Sensationella uppgifter som jag knappt kan tro legat och skvalpat i 25 r. Lever vittnet??
Citera
2011-02-22, 05:06
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

En annan intressant aspekt r ocks hur GW kan g ut med "ny" information om det fortfarande freligger frunderskningssekretess?

GW r vl anlitad att rota i cold case fall, ngon som vet om han officiellt r del i den riktiga polisutredningen i detta fall?
Citera
2011-02-22, 05:13
Medlem
gato12s avatar
Citat:

kanske vill dra tittare till "veckans brott" som just ska ta upp Palmemordet...?
Citera
2011-02-22, 05:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
kanske vill dra tittare till "veckans brott" som just ska ta upp Palmemordet...?
Han har knappast hllt inne informationen i 25 r fr att dra fram den fr att locka tittare till ett TV-program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in