Citat:
Ursprungligen postat av DetHärärlöjligt
Om jag snackar goja har du ingen aning om. Däremot kan vi konstatera att vi tycker olika. Vad gäller Tommys kvalité som polis så skulle du bara veta hur mycket du trampar i klaveret med ditt uttalande. GW är underhållande om du nu går på hans sömmersketips baserat på tyckanden, Tommy däremot är den kunnige, men måste hela tiden väga vad han säger för att inte röja för mycket hur polisen tänker eller hur de arbetar. Hasse Aro gör sedan sitt bästa för att avbryta honom i stället för att hålla tyst en stund och ta till sig vad han säger. I övrigt tycker jag att dina inlägg här i forumet håller en hög standard så fortsätt med det och kom inte med emotionella utspel rörande saker du inte känner till. Att du kan tycka att den ene eller andre gör sig bättre i TV är väl en sak, men att försöka döma ut Sveriges kanske mest erfarne polis som dålig är bara patetiskt.
Jag backar på mitt påstående om att han var en dålig polis, det stämmer inte, och omformulerar mig att han klarade ut många brott med ej helt ostridiga metoder.
Tycker ändå att skillnaden mellan Tommy och GW är att GW hade infallsvinklar som gjorde att man faktiskt fick en bättre uppfattning om hur saker hade gått till.Självklart uppbackat av statistik, vilket även det förstärkte hans teorier.
Tycker dock Aro uppträder som att han har tröttnat på både brott och efterlyst.