Citat:
Ursprungligen postat av DetHärärlöjligt
Om jag snackar goja har du ingen aning om. Dremot kan vi konstatera att vi tycker olika. Vad gller Tommys kvalit som polis s skulle du bara veta hur mycket du trampar i klaveret med ditt uttalande. GW r underhllande om du nu gr p hans smmersketips baserat p tyckanden, Tommy dremot r den kunnige, men mste hela tiden vga vad han sger fr att inte rja fr mycket hur polisen tnker eller hur de arbetar. Hasse Aro gr sedan sitt bsta fr att avbryta honom i stllet fr att hlla tyst en stund och ta till sig vad han sger. I vrigt tycker jag att dina inlgg hr i forumet hller en hg standard s fortstt med det och kom inte med emotionella utspel rrande saker du inte knner till. Att du kan tycka att den ene eller andre gr sig bttre i TV r vl en sak, men att frska dma ut Sveriges kanske mest erfarne polis som dlig r bara patetiskt.
Jag backar p mitt pstende om att han var en dlig polis, det stmmer inte, och omformulerar mig att han klarade ut mnga brott med ej helt ostridiga metoder.
Tycker nd att skillnaden mellan Tommy och GW r att GW hade infallsvinklar som gjorde att man faktiskt fick en bttre uppfattning om hur saker hade gtt till.Sjlvklart uppbackat av statistik, vilket ven det frstrkte hans teorier.
Tycker dock Aro upptrder som att han har trttnat p bde brott och efterlyst.