2011-03-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Hrligt att se hur sker GW r p sin sak hela tiden. Vad tycker andra poliser om GW egentligen? Kan tnka mig att de yngre gillar honom men hur r det med ldre poliser?

Ingen aning om hur det ser ut inom kren i stort, men min vninnas far som varit snut i mnga r menar att GW r den ende "expert" man som utomstende skall lyssna p i polisfrgor GW har vl en tendens att ta polisens perspektiv allt som oftast s det r vl inte ovntat iofs.
Citera
2011-03-08, 22:37
Medlem
YONIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
Fan vad underbar han r i samtalet med justitieministern. Frst vill han inte ens se t henes hll
Nja, vad jag vill minnas s hyser Leif GW en stor respekt fr vr justitieminister.. s det stmmer nog inte alls. Han gillar Bea som han sjlv skriver i sin krnika..

http://www.expressen.se/kronikorer/g...a-mote-med-bea
Citera
2011-03-08, 22:38
Bannlyst
Kvllens program var mycket givande. GW talar som vanligt klarsprk och kr inte PK snacket. Hans kompetens och torra humor gr programmet till en hjdare. Hoppas det blir mnga avsnitt.
Citera
2011-03-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Arboga ligger i Nrke enligt GW
Hur mycket fel r det, 8-9 km?
Jag gissar att de flesta missar grvre n s nr de ska sortera in smorter i olika landskap.
Citera
2011-03-08, 23:48
Medlem
Zcapegoats avatar
Bara jag som blev besviken p att de inte ens nmnde Hilda Nilsson nr de nu skulle prata om svenska kvinnliga mrdare?
Citera
2011-03-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Bara jag som blev besviken p att de inte ens nmnde Hilda Nilsson nr de nu skulle prata om svenska kvinnliga mrdare?

Jovars, det kan jag hlla med om. Det har visserligen inte s stor bring fr dagens rttsapparat, kvinnan dmdes trots allt till dden, idag hade hon vl ftt rttspsyk i ngra r tills hon lovat att inte gra det igen. Jag antar att de frsker ha brott som de kan koppla till det aktuella samhllet vad gller synen p brottet och dess pfljder, men visst hade det varit intressant och skert vckt ett intresse. Vi har haft en hel del "fantastiska" mrdare och psykopater i vr lilla land genom ren som mnga idag inte knner till alls. Quick r vlknd, men han r ju fejk.
Citera
2011-03-09, 08:07
Medlem
Ett bra tips, g in p brottsfrebyggande rdets hemsida (bra.se) och ls sjlv. Drifrn kan man finna alla fakta som GW lter pskina r "hans" vetskap. Denne man m vara underhllande, men han vet inte ett skit mer n vi andra kan finna genom att googla lite runt p ntet. Hans teorier rrande ditten och datten r som jag sagt frut inte mer vrt n ngon annans. Sedan r det vl lttare fr en "deckarhjrna" att hitta p scenarier n fr oss vanliga. Men som sagt, under hllande r han och programmet r hyfsat, men det r ju cirkus ocks ;-)
Citera
2011-03-09, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat

Eller Mimmi i Rste
Citera
2011-03-09, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Arboga ligger i Nrke enligt GW
Ja norr om Hallandssen
Citera
2011-03-09, 09:16
Medlem
spajdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirafiori
Kvllens program var mycket givande. GW talar som vanligt klarsprk och kr inte PK snacket. Hans kompetens och torra humor gr programmet till en hjdare. Hoppas det blir mnga avsnitt.

Ja, det kan man hoppas.
Det knns verkligen som programmet brjar sitta nu. Man har hittat en bra balans mellan gster, reportage och GW.

Gw r ju fr underbar som flera gnger under programmet helt struntar i att svara p frgan han fick frn programledaren och istllet pratar om nt helt annat, mycket intressantare fr oss tittare.
Citera
2011-03-09, 10:14
Medlem
psaks avatar
-Vad r det poliserna stjl fr nt d?
-h det r mycket skitsaker..

Mste gilla GW, som vanligt
Citera
2011-03-09, 11:22
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetHärärlöjligt
Ett bra tips, g in p brottsfrebyggande rdets hemsida (bra.se) och ls sjlv. Drifrn kan man finna alla fakta som GW lter pskina r "hans" vetskap. Denne man m vara underhllande, men han vet inte ett skit mer n vi andra kan finna genom att googla lite runt p ntet. Hans teorier rrande ditten och datten r som jag sagt frut inte mer vrt n ngon annans. Sedan r det vl lttare fr en "deckarhjrna" att hitta p scenarier n fr oss vanliga. Men som sagt, under hllande r han och programmet r hyfsat, men det r ju cirkus ocks ;-)

Visst gr det mesta skert att finna p ntet, men GW verkar ju kunna nstan allt utantill. Det r ju drfr vi imponeras. Jag tror nog hellre folk lyssnar p hans teorier n dina och mina, eller hur ser du p saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in