2018-02-06, 23:24
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Agendan fr frgor och svar nr Lfven kommer p besk r ju redan frberedda. Detta blir tyvrr bara ett program med propaganda fr Lfven och sossarna infr hstens val.

Trist. Jag som alltid uppskattat veckans brott dr jag tyckt att det varit hgt i tak.

Du har nog rtt dr, stor risk fr propaganda jippo i nsta veckas program. Rdstrumpan Camilla r vl allaredan smfuktig d hennes hero kommer p besk.

Fr vrigt tror jag inte mycket p GW's teori med dynamit-gubben, om man slnger ngot som ger en sn kraftig boom s gr man det med sin goda hand.
Citera
2018-02-06, 23:28
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Kan polisen nnting kan man undra ibland...
Mer n man tror, men de arbetar efter de uppgifter de har. Pundarbruden blev vldtagen men hennes skakiga anmlan fick snuten att leta i fel kk. Gick fel dr.
Citera
2018-02-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Du har nog rtt dr, stor risk fr propaganda jippo i nsta veckas program. Rdstrumpan Camilla r vl allaredan smfuktig d hennes hero kommer p besk.

Fr vrigt tror jag inte mycket p GW's teori med dynamit-gubben, om man slnger ngot som ger en sn kraftig boom s gr man det med sin goda hand.

Jag sa direkt till sambon att GM inte r vnsterhnt. Av bda anledningarna GW senare nmnde.

Titta p hans "kast" och r du hgerhnt tnder du tndaren med rtt hand. Jag gr iaf s och utgick skert till stor del frn vad jag sjlv hade gjort.

Men skulle ju inte satsa en miljon p att min teori r rtt haha
Citera
2018-02-06, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
De misstnkta r levande propaganda fr Jimmie kessons kriminalpolitik, vad menas?

Att ingen av de 20 vldtktsmnnen var vita mn.
Citera
2018-02-07, 08:44
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Nr Lfven ska vara med, kommer de att spela in den delen samma dag eller blir det nt regisserat propagandanummer? Valrrelsen har startat och vem litar p SVT
Citera
2018-02-07, 09:06
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Nr Lfven ska vara med, kommer de att spela in den delen samma dag eller blir det nt regisserat propagandanummer? Valrrelsen har startat och vem litar p SVT

Det blir nog regisserat, Camilla kommer vl kanske stlla ngra halvhrda frgor. Men Lfven r med enbart fr att det r valr, och GW r sosse s det skriker om det s han kommer inte kritisera ngonting.
Citera
2018-02-07, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Jag sa direkt till sambon att GM inte r vnsterhnt. Av bda anledningarna GW senare nmnde.

Titta p hans "kast" och r du hgerhnt tnder du tndaren med rtt hand. Jag gr iaf s och utgick skert till stor del frn vad jag sjlv hade gjort.

Men skulle ju inte satsa en miljon p att min teori r rtt haha

Jag r vnsterhnt och hade d hllit i tndaren med vnster, och drmed slngt ivg pjsen med hger. Fr man byter vl inte hand innan man kastar? Tnkte inte p om grningsmannen gjorde det. Men jag skulle ocks sga att han r hgerhnt.
Citera
2018-02-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Schysst storlek p Janne Raninens pupiller.

Haha, skojar du eller?
Var fan det vrsta jag sett..
Citera
2018-02-07, 21:55
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Det blir nog regisserat, Camilla kommer vl kanske stlla ngra halvhrda frgor. Men Lfven r med enbart fr att det r valr, och GW r sosse s det skriker om det s han kommer inte kritisera ngonting.

GW har i flera krnikor sagt att han stdrstar p KD, s jag tror inte att Lfven har en sjlsfrnde dr.
Citera
2018-02-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Tror du p tomten ocks? Snus r snus och lgn r lgn om n i polisira promemorior.
Tror du att de som lmnat in vapen har blivit gripna fr det?
Citera
2018-02-08, 22:11
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotwin
Tror du att de som lmnat in vapen har blivit gripna fr det?
Tror du att kriminella skulle lmna in vapen?
Citera
2018-02-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Tror du att kriminella skulle lmna in vapen?
Att inneha ett vapen utan tillstnd gr en kriminell, s ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in