Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-06, 21:37
Medlem
PiusXIIIs avatar
Det borde ju inte krävas alltför stor fantasi för att komma på att en våldtäkt skedde i trappuppgången jämte den uppgivna om ett sönderslaget offer tar miste på adressen.
Citera
2018-02-06, 21:38
Medlem
Enmansdemos avatar
GW kommer ut som köttätare & djurhatare

Jaså!, GWs dynamit explosion var jag övertygad om var pålagd ljudeffekt
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-06 kl. 21:43.
Citera
2018-02-06, 21:44
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
GW kommer ut som köttätare & djurhatare
I ditt förra inlägg försvarade du Kakan Hermansson.
Tror du är på fel plats här.
Det här är ett forum för vuxna.

Ja GW har ngt autistiskt över sig, precis som Albert Einstein och en drös andra superbegåvningar.
Citera
2018-02-06, 21:45
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
”De misstänkta är levande propaganda för Jimmie Åkessons kriminalpolitik”, vad menas?

Gissa. Ser du några Erik och Oskar som gängvåldtar?
Om vi bortser från det självklara så syftar han på att SD trycker hårdast på utvisningar och högre straff.
Citera
2018-02-06, 21:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
I ditt förra inlägg försvarade du Kakan Hermansson.
Tror du är på fel plats här.
Det här är ett forum för vuxna.

Ja GW har ngt autistiskt över sig, precis som Albert Einstein och en drös andra superbegåvningar.
Nej det här är ett forum för autister jag försvarade inte Kakan, jag frågade dig eller någon vad hon sagt & gjort, för att därefter kunna värdera din definition av mobbning, kakan är bara mitt verktyg för att tolka den fåniga omgivningen

Upplevde du att ljudeffekten var äkta? när autisten kastade sin bomb ut över röda mattan
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-06 kl. 22:01.
Citera
2018-02-06, 21:52
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Gissa. Ser du några Erik och Oskar som gängvåldtar?
Om vi bortser från det självklara så syftar han på att SD trycker hårdast på utvisningar och högre straff.
Tyckte bara det verkade lite som om GW själv förespråkar den linjen i dessa fall, vilket är ovanligt att vara så pass öppen med i detta samhälle. GW är öppen och gränslös, maken till ryggrad på den mannen. Ovant att se.
Citera
2018-02-06, 21:59
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tyckte bara det verkade lite som om GW själv förespråkar den linjen i dessa fall, vilket är ovanligt att vara så pass öppen med i detta samhälle. GW är öppen och gränslös, maken till ryggrad på den mannen. Ovant att se.

Han har många gånger talat emot SD och deras politik. Andra gånger lägger han ut stora köttkrokar som bara kan tolkas som SD-propaganda. Man blir inte klok på karln.
Citera
2018-02-06, 22:04
Medlem
”De misstänkta är levande propaganda för Jimmie Åkessons kriminalpolitik”
Nästa vecka kommer Stefan Löfvén på besök. Tvivlar på att Leif gw kommer att raljera över sossarnas kriminalpolitik då, blir nog en ytterst förlåtande hållning
Citera
2018-02-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
”De misstänkta är levande propaganda för Jimmie Åkessons kriminalpolitik”
Nästa vecka kommer Stefan Löfvén på besök. Tvivlar på att Leif gw kommer att raljera över sossarnas kriminalpolitik då, blir nog en ytterst förlåtande hållning

Jag tror att man fått göra en del eftergifter för att han skulle komma dit. Blir ingen sågning ala Eliasson.
Citera
2018-02-06, 22:27
Medlem
Agendan för frågor och svar när Löfven kommer på besök är ju redan förberedda. Detta blir tyvärr bara ett program med propaganda för Löfven och sossarna inför höstens val.

Trist. Jag som alltid uppskattat veckans brott där jag tyckt att det varit högt i tak.
Citera
2018-02-06, 22:34
Medlem
Schysst storlek på Janne Raninens pupiller.
Citera
2018-02-06, 23:15
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nej det här är ett forum för autister jag försvarade inte Kakan, jag frågade dig eller någon vad hon sagt & gjort, för att därefter kunna värdera din definition av mobbning, kakan är bara mitt verktyg för att tolka den fåniga omgivningen

Upplevde du att ljudeffekten var äkta? när autisten kastade sin bomb ut över röda mattan
Jag är inte autist utan socialt högt fungerande. Tror på rent statistiska grunder att de flesta här är icke autistiska.
Om du missat Kakans gapiga approach gentemot andra har du för få tv-kanaler, alternativt har du som jag för bra tv-kanaler och är att gratulera att du sluppit henmonstet. Vad kallar man en kvinna (ja, förlåt) som i en tid när polismän bokstavligt sliter livet ut sig för att upprätthålla ordningen och ett par dessutom blir skjutna i tjänsten utbrister all cops are bastards, vet jag inte. Men många skulle nog rösta på Mobbare.
Ljudeffekten när GW kastade sin granat VAR märklig. Vilket kan bero på förstärkande men illa synkat ljudpålägg eller rundgång via flera mikrofoner.
Vad tror du om Löfvens besök nästa vecka? Boxhandskar? Silkesvantar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in