Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-20, 07:45
Medlem
Falcãos avatar
Sjukt att SVT fortfarande inte fått upp det på webben. Jävla slöfockar!!!
Citera
2010-10-20, 08:40
Medlem
irrblosss avatar
Nu har ni gnällt flera sidor om SVT-play, diskutera ämnet istället för djefvulen!
Citera
2010-10-20, 08:40
Medlem
Kommer det ens läggas upp på SVT Play?

F.ö. av det jag såg på SVT Play så var det en besvikelse.
Citera
2010-10-20, 09:39
Medlem
Chandler Bings avatar
Gillade programmet, lugn o sansat utan reklamavbrott. Leif är för "rolig". När dom intervjuade polisen från Linköping så satt Leif och tittade bort, nästan demostrativt för att visa sitt ev. missnöje hur det hela har skötts.

Jag tror som Leif, att det var en yngre förmåga som var ute efter den lilla killen. Varför?...Tja, lillkillen kanske hade gjort något mot hans moppe, tjuvringt på dörren, kastat saker på hans fönster mm mm Killar i 8 årsåldern kan vara djävligt enerverande ibland.

Sen tycker jag att det är för hemskt om det som hände dom anhöriga på sjukhuset, har svårt att tro att det har gått till så som han beskrev. Att dom blev helt lämnade ensam efter dödsbeskedet.
Citera
2010-10-20, 09:42
Medlem
Jag tyckte det var ett intressant program, kul med det gamla fallet på Brunnsgatan 26 också som de tog upp!
Kommer att följa programserien, det är otroligt skönt med sådana här program utan reklamavbrott.
Citera
2010-10-20, 09:47
Medlem
rOjters avatar
ett hett tips för er som missade.. eftersom svtplay inte kommer att sända programmet så finns det att ladda ner på en viss torrentsida som ni alla bör känna till vid det här laget.. tack för mig
Citera
2010-10-20, 09:49
Medlem
rOjters avatar
btw så har www.tv.nu koll på vilka program som kommer att sändas på SVTPlay..
Citera
2010-10-20, 09:51
Medlem
wonderlands avatar
Var ett intressant program, och gillar att de även tog upp gamla lösta brott. GW verkar dock mest sitta och titta ut ifrån studion. Gillar GW men ser lite strange ut att han är så blasé, i reportagen var det annorlunda.

Ang. Linköping så tror ju även jag att det är nån som känner till Muhammed. Hade det varit en random galning som oplanerat gått till attack, hade de nog fått tag på honom.
Citera
2010-10-20, 10:55
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Var ett intressant program, och gillar att de även tog upp gamla lösta brott. GW verkar dock mest sitta och titta ut ifrån studion. Gillar GW men ser lite strange ut att han är så blasé, i reportagen var det annorlunda.

Ang. Linköping så tror ju även jag att det är nån som känner till Muhammed. Hade det varit en random galning som oplanerat gått till attack, hade de nog fått tag på honom.

Rent statistiskt är det tvärt om. I de fall som offret och gärningsman har någon relation leder det nästan alltid till att mord klaras upp (80-90%). Men saknas kopplingar mellan offer och gm blir det mycket svårare och där ligger uppklarningsprocenten mycket lägre.

F ö tycker jag GW är Guld!
Citera
2010-10-20, 11:02
Medlem
http://thepiratebay.org/torrent/5897085/Veckans.Brott.S01E01.SWEDiSH.PDTV.XviD-SCiENTiA
Citera
2010-10-20, 11:58
Medlem
Enligt OP så sändes programmet med sån där "text-tv"-texning.

Är det möjligt att komma åt subsen via SVT Play på något sätt? Lyckas inte hitta det valet på deras sida :/
Citera
2010-10-20, 12:00
Medlem
Falcãos avatar
Nu ligger programet uppe på SVT Play.

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem