2010-10-20, 07:45
Medlem
Falcos avatar
Sjukt att SVT fortfarande inte ftt upp det p webben. Jvla slfockar!!!
Citera
2010-10-20, 08:40
Medlem
irrblosss avatar
Nu har ni gnllt flera sidor om SVT-play, diskutera mnet istllet fr djefvulen!
Citera
2010-10-20, 08:40
Medlem
Kommer det ens lggas upp p SVT Play?

F.. av det jag sg p SVT Play s var det en besvikelse.
Citera
2010-10-20, 09:39
Medlem
Chandler Bings avatar
Gillade programmet, lugn o sansat utan reklamavbrott. Leif r fr "rolig". Nr dom intervjuade polisen frn Linkping s satt Leif och tittade bort, nstan demostrativt fr att visa sitt ev. missnje hur det hela har sktts.

Jag tror som Leif, att det var en yngre frmga som var ute efter den lilla killen. Varfr?...Tja, lillkillen kanske hade gjort ngot mot hans moppe, tjuvringt p drren, kastat saker p hans fnster mm mm Killar i 8 rsldern kan vara djvligt enerverande ibland.

Sen tycker jag att det r fr hemskt om det som hnde dom anhriga p sjukhuset, har svrt att tro att det har gtt till s som han beskrev. Att dom blev helt lmnade ensam efter ddsbeskedet.
Citera
2010-10-20, 09:42
Medlem
Jag tyckte det var ett intressant program, kul med det gamla fallet p Brunnsgatan 26 ocks som de tog upp!
Kommer att flja programserien, det r otroligt sknt med sdana hr program utan reklamavbrott.
Citera
2010-10-20, 09:47
Medlem
rOjters avatar
ett hett tips fr er som missade.. eftersom svtplay inte kommer att snda programmet s finns det att ladda ner p en viss torrentsida som ni alla br knna till vid det hr laget.. tack fr mig
Citera
2010-10-20, 09:49
Medlem
rOjters avatar
btw s har www.tv.nu koll p vilka program som kommer att sndas p SVTPlay..
Citera
2010-10-20, 09:51
Medlem
wonderlands avatar
Var ett intressant program, och gillar att de ven tog upp gamla lsta brott. GW verkar dock mest sitta och titta ut ifrn studion. Gillar GW men ser lite strange ut att han r s blas, i reportagen var det annorlunda.

Ang. Linkping s tror ju ven jag att det r nn som knner till Muhammed. Hade det varit en random galning som oplanerat gtt till attack, hade de nog ftt tag p honom.
Citera
2010-10-20, 10:55
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Var ett intressant program, och gillar att de ven tog upp gamla lsta brott. GW verkar dock mest sitta och titta ut ifrn studion. Gillar GW men ser lite strange ut att han r s blas, i reportagen var det annorlunda.

Ang. Linkping s tror ju ven jag att det r nn som knner till Muhammed. Hade det varit en random galning som oplanerat gtt till attack, hade de nog ftt tag p honom.

Rent statistiskt r det tvrt om. I de fall som offret och grningsman har ngon relation leder det nstan alltid till att mord klaras upp (80-90%). Men saknas kopplingar mellan offer och gm blir det mycket svrare och dr ligger uppklarningsprocenten mycket lgre.

F tycker jag GW r Guld!
Citera
2010-10-20, 11:02
Medlem
http://thepiratebay.org/torrent/5897....XviD-SCiENTiA
Citera
2010-10-20, 11:58
Medlem
Enligt OP s sndes programmet med sn dr "text-tv"-texning.

r det mjligt att komma t subsen via SVT Play p ngot stt? Lyckas inte hitta det valet p deras sida :/
Citera
2010-10-20, 12:00
Medlem
Falcos avatar
Nu ligger programet uppe p SVT Play.

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem