2018-02-06, 21:37
Medlem
PiusXIIIs avatar
Det borde ju inte krvas alltfr stor fantasi fr att komma p att en vldtkt skedde i trappuppgngen jmte den uppgivna om ett snderslaget offer tar miste p adressen.
Citera
2018-02-06, 21:38
Medlem
Enmansdemos avatar
GW kommer ut som ktttare & djurhatare

Jas!, GWs dynamit explosion var jag vertygad om var plagd ljudeffekt
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-06 kl. 21:43.
Citera
2018-02-06, 21:44
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
GW kommer ut som ktttare & djurhatare
I ditt frra inlgg frsvarade du Kakan Hermansson.
Tror du r p fel plats hr.
Det hr r ett forum fr vuxna.

Ja GW har ngt autistiskt ver sig, precis som Albert Einstein och en drs andra superbegvningar.
Citera
2018-02-06, 21:45
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
De misstnkta r levande propaganda fr Jimmie kessons kriminalpolitik, vad menas?

Gissa. Ser du ngra Erik och Oskar som gngvldtar?
Om vi bortser frn det sjlvklara s syftar han p att SD trycker hrdast p utvisningar och hgre straff.
Citera
2018-02-06, 21:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
I ditt frra inlgg frsvarade du Kakan Hermansson.
Tror du r p fel plats hr.
Det hr r ett forum fr vuxna.

Ja GW har ngt autistiskt ver sig, precis som Albert Einstein och en drs andra superbegvningar.
Nej det hr r ett forum fr autister jag frsvarade inte Kakan, jag frgade dig eller ngon vad hon sagt & gjort, fr att drefter kunna vrdera din definition av mobbning, kakan r bara mitt verktyg fr att tolka den fniga omgivningen

Upplevde du att ljudeffekten var kta? nr autisten kastade sin bomb ut ver rda mattan
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-06 kl. 22:01.
Citera
2018-02-06, 21:52
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Gissa. Ser du ngra Erik och Oskar som gngvldtar?
Om vi bortser frn det sjlvklara s syftar han p att SD trycker hrdast p utvisningar och hgre straff.
Tyckte bara det verkade lite som om GW sjlv fresprkar den linjen i dessa fall, vilket r ovanligt att vara s pass ppen med i detta samhlle. GW r ppen och grnsls, maken till ryggrad p den mannen. Ovant att se.
Citera
2018-02-06, 21:59
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tyckte bara det verkade lite som om GW sjlv fresprkar den linjen i dessa fall, vilket r ovanligt att vara s pass ppen med i detta samhlle. GW r ppen och grnsls, maken till ryggrad p den mannen. Ovant att se.

Han har mnga gnger talat emot SD och deras politik. Andra gnger lgger han ut stora kttkrokar som bara kan tolkas som SD-propaganda. Man blir inte klok p karln.
Citera
2018-02-06, 22:04
Medlem
De misstnkta r levande propaganda fr Jimmie kessons kriminalpolitik
Nsta vecka kommer Stefan Lfvn p besk. Tvivlar p att Leif gw kommer att raljera ver sossarnas kriminalpolitik d, blir nog en ytterst frltande hllning
Citera
2018-02-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
De misstnkta r levande propaganda fr Jimmie kessons kriminalpolitik
Nsta vecka kommer Stefan Lfvn p besk. Tvivlar p att Leif gw kommer att raljera ver sossarnas kriminalpolitik d, blir nog en ytterst frltande hllning

Jag tror att man ftt gra en del eftergifter fr att han skulle komma dit. Blir ingen sgning ala Eliasson.
Citera
2018-02-06, 22:27
Medlem
Agendan fr frgor och svar nr Lfven kommer p besk r ju redan frberedda. Detta blir tyvrr bara ett program med propaganda fr Lfven och sossarna infr hstens val.

Trist. Jag som alltid uppskattat veckans brott dr jag tyckt att det varit hgt i tak.
Citera
2018-02-06, 22:34
Medlem
Schysst storlek p Janne Raninens pupiller.
Citera
2018-02-06, 23:15
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nej det hr r ett forum fr autister jag frsvarade inte Kakan, jag frgade dig eller ngon vad hon sagt & gjort, fr att drefter kunna vrdera din definition av mobbning, kakan r bara mitt verktyg fr att tolka den fniga omgivningen

Upplevde du att ljudeffekten var kta? nr autisten kastade sin bomb ut ver rda mattan
Jag r inte autist utan socialt hgt fungerande. Tror p rent statistiska grunder att de flesta hr r icke autistiska.
Om du missat Kakans gapiga approach gentemot andra har du fr f tv-kanaler, alternativt har du som jag fr bra tv-kanaler och r att gratulera att du sluppit henmonstet. Vad kallar man en kvinna (ja, frlt) som i en tid nr polismn bokstavligt sliter livet ut sig fr att upprtthlla ordningen och ett par dessutom blir skjutna i tjnsten utbrister all cops are bastards, vet jag inte. Men mnga skulle nog rsta p Mobbare.
Ljudeffekten nr GW kastade sin granat VAR mrklig. Vilket kan bero p frstrkande men illa synkat ljudplgg eller rundgng via flera mikrofoner.
Vad tror du om Lfvens besk nsta vecka? Boxhandskar? Silkesvantar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in