2017-02-22, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad fan r det fr fel p GW som sitter med ansiktet mot kameran hela tiden och inte tittar sina gster i gonen?
Jag tror att han skms.
Han vet att han borde ha sagt det Springare sger, s han har, tror jag, svrt att se Springare i gonen.
Springares nrvaro r mer nrvarande fr honom n kameran r.

"Olikt mnga andra har han aldrig glmt bort, velat mrka, var han kommer ifrn", r snt som sgs om GW.
S jag tror att han skms fr det ocks, att s fort han pratar om socioekonomiska faktorer s smutskastar han oss och vra frldrar.
Citera
2017-02-22, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
70 % av svenskarna r trygga. Lite rajtan i frorten har vi haft en finnarna flyttade in p sjuttiotalet. Dom anvnde dock mest kniv. Tror fler oskyldiga svenskar blev knivade av finnar n vad som gr t nu. 30 gngmedlemmar gr t per r nd orkar inte det totala antalet ver 100.
Jag r tryggare nu n p 70 talet. Kan bero p att jag r ldre men 70 talet var ingen lek.

Du har inga skna historier om raggare eller swingpjattar?
Citera
2017-02-22, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Jag tror att han skms.
Han vet att han borde ha sagt det Springare sger, s han har, tror jag, svrt att se Springare i gonen.
Springares nrvaro r mer nrvarande fr honom n kameran r.

"Olikt mnga andra har han aldrig glmt bort, velat mrka, var han kommer ifrn", r snt som sgs om GW.
S jag tror att han skms fr det ocks, att s fort han pratar om socioekonomiska faktorer s smutskastar han oss och vra frldrar.

trams, han sitter ju alltid vnd och tittar bort ifrn de gster som r inbjudna
Citera
2017-02-22, 06:42
Medlem
Sam.Boyds avatar
Intressant r ocks att bde Veckans Brott och FOX tar upp frgan om man fr och kan diskutera dessa frgor i Sverige. Fr om inte problemet kan diskuteras s kan det inte lsas.

Tino Sanandaji r ett utmrkt exempel att studera.
Varfr sljer han bcker och inte knark och rnar guldbutiker?
Vad skiljer honom frn andra som valt brottets bana?
Citera
2017-02-22, 06:52
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Men satan vilket stolpskott de letat fram! Svamlade bara om helikopterperspektiv och annat ovidkommande. Frskte flytta fokus till alla invandrare som inte var brottsliga?

Tror nog att det r klippt av svt fr att frska skapa ngon lngskt pong. Han har skert haft ett lngt utlgg om statistik och det enda som svt kunde anvnda var att man mste se p helheten. Det var inte relevant fr fem re och inte svar p ngon frga som skulle diskuteras..
Citera
2017-02-22, 06:55
Medlem
Hor-Ullas avatar
Varfr frgade Springare inte vad Leif menade med att han skulle hlla kft?
Citera
2017-02-22, 06:55
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Var inte Camilla ovanligt htsk? "Hah, ja men det borde vl du veta!"
Och flera "mm, mm" vid nst sista ordet i Springares meningar. Fick nstan lite Belinda Olsson-vibbar.

Ja hon stllde frgor och avbrt dem precis efter de brjat prata.
Citera
2017-02-22, 07:02
Medlem
Motacilla.albas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
jag frstr att man inte kan ta emot hur mycket som helst men var gr grnsen liksom...
10.000 per r med jmn knsfrdelning hade varit en bra grns som skulle varit hllbar ver tid om vi infrt den p 90-talet. Det hade vra kommuner klarat och varit en rimlig brda att bra. Idag r siffran 3 (Snowden, Mannings och Assange)
Citera
2017-02-22, 07:10
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Leif GW tyckte Sverige r vrldens bsta land. Helt sant.
Stnk & Stn mste lyda husse och sklla p kommando.
Citera
2017-02-22, 07:14
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
... Tyckte personligen att Springare verkade allmnt lam och tillbakadragen istllet fr att g hrdare framt; nstan som om ngon chef eller myndighet hotat om en smre pension om han inte tonade ned sina inlgg. Det verkade helt uppenbart fr mig i alla fall. Frn "jag r s jvla trtt!!" till, "nja, kriminella invandrare... integrationsproblem, utanfrskapet, politikernas anvsvar" och liknande dravel som vi har hrt i ratal. Faktumet att stdet r s stort visar tydligt p vad folk egentligen tycker, och egentligen hela tiden vetat. Politiskt korrekt dravel och ett osynligt hot i fikarummen och i den offentliga debatten har tystat folk i alldeles fr mnga r. Nr en person reser sig s vgar andra resa sig ocks.
Tror han dels ftt thutningar och dels r lite paff ver uppmrksamheten.
Han vill nog inte bli fanbrare i en immigrationspolitisk debatt, d hller han igen.
Sen fick han ingen chans att utveckla resonemangen d paddan vste och avbrt s fort det brjade bli lite mer n onliners.
Citera
2017-02-22, 07:18
Medlem
Springare r razist. Det han sa r lgner som han grundat p vad han SETT bara.. Sverige r inte som springare bara fr han e polis
Citera
2017-02-22, 07:24
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
vilken predikning?

Att Springare skall hlla kft om vad han har p sitt skrivbord. Var helt glmt igr mest medhll av alisen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in