Det r vl att ta i lite, men en hel del bttre n p senare tid (tycker jag).
Citat:
Haha, ja den var bra.
Citat:
Fr mig var det mera som att det var bra, d han tydligen har noll lsningar p katastrofen.
Citat:
Han r inte heller statsminister, nnu (fr dom som gillar det).

Citat:
Lfven r lite trkig, han talar helst om att utjmna sociala skillnader och mer resurser till polisen. Inget av det kommer frsts lsa problemet, men tyvrr r han av taktiska skl inte fri att tala ur hjrtat. Han mste ju tnka p att hlla sig inom ramarna och vara politiskt korrekt. Egentligen en riktigt svr och otacksam uppgift.
1. Problemet beror som alla vet p den hejdlsa invandringen, men det kan man inte sga och det gr inte lngre att gra ngot t.
2. Buset gr inte heller att f stopp p genom att t ex ge dem jobb. Det hr r inga grabbar som lockas av att slita p fabriken i ngra r fr att kunna kpa en begagnad bil som vi gjorde nr vi var unga. De vill ha allt meddetsamma, och d gller bara den kriminella banan.
3. Ddsskjutningarna har inget socialt eller ekonomiskt motiv, utan kulturellt. De frsvarar sin heder eller stolthet genom att skjuta den som tittat fr lnge p deras flickvn eller sagt ngot olmpligt.
1. Problemet beror som alla vet p den hejdlsa invandringen, men det kan man inte sga och det gr inte lngre att gra ngot t.
2. Buset gr inte heller att f stopp p genom att t ex ge dem jobb. Det hr r inga grabbar som lockas av att slita p fabriken i ngra r fr att kunna kpa en begagnad bil som vi gjorde nr vi var unga. De vill ha allt meddetsamma, och d gller bara den kriminella banan.
3. Ddsskjutningarna har inget socialt eller ekonomiskt motiv, utan kulturellt. De frsvarar sin heder eller stolthet genom att skjuta den som tittat fr lnge p deras flickvn eller sagt ngot olmpligt.
Ingen rolig lsning direkt!
Hrdare tag och frklara krig mot slddret 'typ New York mayor Rudy Giuliani stil', r min sikt.
Citat:
Haha!
Jag freslr vid nsta upplopp:
En blixt insatt styrka (polis & militr) med Stridsfordon 90 frn alla hll och kanter,
full-laddade med allt.
- Gas, gummikulor, bnpsar, skarpt, allt!
Och om ndvndigt port till port - drr till drr.
5000 spnn extra i mnaden till gllande polis lter vl rimligt.
Senast redigerad av DragonOnWall8 2018-02-14 kl. 01:31.
Senast redigerad av DragonOnWall8 2018-02-14 kl. 01:31.