2017-03-07, 21:17
Medlem
brianmolkos avatar
Sp åolisen domstolen gjorde inget åt dessa x-team etc

Citera
2017-03-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Sp åolisen domstolen gjorde inget åt dessa x-team etc

Dom gjorde väl vad dom kunde. Några av rånarna åkte ju in. Och det är inte olagligt att vara med i ett MC-gäng..
Citera
2017-03-07, 22:51
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Nästa vecka blir säsongens sista program.
Citera
2017-03-07, 23:12
Medlem
AA-suiteds avatar
Någon som vet vilken SAAB som användes i inslaget?

Våldsamt intresserad utav nästa avsnitt då Leif ska avslöja sin nyfunna kriminalhistoriska rysare. Något om 1900-talets största rättsskandal hörde jag väl om jag inte hörde fel. Oavsett otroligt kul.
Citera
2017-03-07, 23:22
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited

Våldsamt intresserad utav nästa avsnitt då Leif ska avslöja sin nyfunna kriminalhistoriska rysare. Något om 1900-talets största rättsskandal hörde jag väl om jag inte hörde fel. Oavsett otroligt kul.
Inte för jag vill förstöra för dig, men Flås & Pust har möjligen läst tråden.

(FB) Polismord på Carl Olander begånget av ökänd man, Göteborg, 1923.

Vill du hålla spänningen vid liv, så vänta med att läsa tråden till nästa vecka.
Citera
2017-03-08, 00:03
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited

Titta inte här:
Citera
2017-03-08, 13:21
Medlem
BertFoxs avatar
Den nya dieten verkar bekomma GW väl. Han har ju varit på ett strålande humör i vår, nästan yster

Synd att säsongen blev så kort,dock. Brukar den sluta så tidigt?
Citera
2017-03-08, 19:48
Medlem
Joe Blows avatar
Det var väl trevligt att GW sände en kär hälsing till sin gamla polisvän från Göteborg efter att han redovisat några av dödsskjutningarna i staden de senaste åren. Vi fick reda på vilka hur och varför några av dom skett med jättefin grafik. GW strök under att berättaren var både trevlig och kompetent. En vettig kommentar hade varit att det i grafiken även åskådliggjorts hur många av morden som hade lett till åtal och fällande domar. Snuten satt uppenbart och babblade skit i stats-TV för att lugna allmänheten om hur man vet allt och har koll på buset. Lägg ner det där jävla feel good-programmet eller tala om att Sverige är på dekis och kriminaliteten eskalerar medan polisen och rättsväsendet monteras ner.
Citera
2017-03-08, 19:53
Medlem
jimmychrists avatar
Man förstår att läget är brunt när redaktionen måste ta till hela alfabetet för att reda ut hur det ligger till
Citera
2017-03-09, 06:45
Medlem
Reportaget om Landvetter kunde väl ha varit utförligare istället kom dom in på gängkriget
Citera
2017-03-09, 17:42
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Dom gjorde väl vad dom kunde. Några av rånarna åkte ju in. Och det är inte olagligt att vara med i ett MC-gäng..

TYvärr är det inte det...

Hoppasde tar tag i riktiga hårdhandskarna och inte kuddar och slåss med

och Göteborg efteråt kan lägga resurser på att återfå staden som den en gång var
saker återuppstår
Citera
2017-03-11, 17:41
Jag fattade aldrig; dog brodern till tjejen som har gjort en film?

Eller ligger han i koma, eller är han en grönsak?

Luddigt värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in