2016-02-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namjorne
Fan, dr slog du huvudet p spiken. Han r inte dum i huvudet, men nd PK p ngot konstigt vis.

"Sverige skulle st p huvudet utan sina invandrare". Ja, vi skulle ha rimliga pensioner ven fr arbetare t.ex.
Han vgar inte ta steget fullt ut och sga vad han tycker och vem vgar det?
Citera
2016-02-20, 19:26
Medlem
Vem var idioten som skt och slog ihjl en kungsrn?
Citera
2016-02-23, 21:42
Medlem
Brandmannens avatar
Fan va trtt jag r p palmemordet...
S jvla uttjatat. Ge upp nngng, man kommer ju aldrig lsa det fallet...
Citera
2016-02-23, 21:47
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen
Fan va trtt jag r p palmemordet...
S jvla uttjatat. Ge upp nngng, man kommer ju aldrig lsa det fallet...
+1

Tnkte precis skriva samma sak. Hur mnga gnger ska det ta upp skrpet?
Citera
2016-02-23, 21:52
tminstone skulle man kanske kunna hlla sig s lnge man inte har ngot nytt att tillfra?
Citera
2016-02-23, 22:02
Medlem
Hade varit intressant om hon frgat GW om den hr nya uppgiften att Petterson skulle ha frskt hra sig fr om Palmes vanor ngra r fre mordet.
Citera
2016-02-23, 22:27
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Hade varit intressant om hon frgat GW om den hr nya uppgiften att Petterson skulle ha frskt hra sig fr om Palmes vanor ngra r fre mordet.

Ja, det hade iaf tillfrt ngot nytt. Eller att utredningen nu skall frska lsa upp SPOs sekretess hos ngra av SPOmnnen.

Det hr avsnittet var nog det minst intressanta jag sett. Det hade varit mer intressant att se Leif GW blanda cement, bertta om cement, armeringsmetoder och betong. Finns massor med kunskap att hmta i Upplands Vsbytrden.

Sedan har jag svrt att tnka mig Leif GW sitta i snickarbon och analyserar kulor, men min egen far tappar ocks sjlvdistans p ldre dar, det r kanske ngot som hnder alla. (Min pappa r fortfarande hgintellektuell/intelligent men har snart nr helt slutat bry sig hur omgivningen uppfattar honom.)
Citera
2016-02-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Ja, det hade iaf tillfrt ngot nytt. Eller att utredningen nu skall frska lsa upp SPOs sekretess hos ngra av SPOmnnen.

Det hr avsnittet var nog det minst intressanta jag sett. Det hade varit mer intressant att se Leif GW blanda cement, bertta om cement, armeringsmetoder och betong. Finns massor med kunskap att hmta i Upplands Vsbytrden.

Sedan har jag svrt att tnka mig Leif GW sitta i snickarbon och analyserar kulor, men min egen far tappar ocks sjlvdistans p ldre dar, det r kanske ngot som hnder alla. (Min pappa r fortfarande hgintellektuell/intelligent men har snart nr helt slutat bry sig hur omgivningen uppfattar honom.)

Varfr r ni ointresserade av 1900-talets strsta svenska brott?

Horribelt om man frgar mig.
Citera
2016-02-23, 22:56
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Varfr r ni ointresserade av 1900-talets strsta svenska brott?

Horribelt om man frgar mig.

Onej, det tror jag ingen r. Men har man hrt samma story ltas varje februari i 26-27 r s brjar det knnas lite bekant och frutsgbart.
Citera
2016-02-23, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Onej, det tror jag ingen r. Men har man hrt samma story ltas varje februari i 26-27 r s brjar det knnas lite bekant och frutsgbart.

Man fr ska de sm nyanserna. Men frstr hur du menar.

Eller s har man lite balls och brjar lsa p sjlv.
Citera
2016-02-24, 08:03
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Man fr ska de sm nyanserna. Men frstr hur du menar.

Eller s har man lite balls och brjar lsa p sjlv.
Det r samma tjat hela tiden, vldigt lite nytt tillfrs, GW Persson har inget av substans att tillfra Palmemordet ht.
S att folk trttnar r inte s underligt.
Citera
2016-02-24, 08:22
Medlem
Bottennapp igr. Synd fr Veckans Brott r annars ett alldeles lysande program. Palmemordet skakade frvisso om landet rejlt, men att dra ut denna resum igr till en timme var ren stld av tittarnas tid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in