2016-02-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namjorne
Fan, där slog du huvudet på spiken. Han är inte dum i huvudet, men ändå PK på något konstigt vis.

"Sverige skulle stå på huvudet utan sina invandrare". Ja, vi skulle ha rimliga pensioner även för arbetare t.ex.
Han vågar inte ta steget fullt ut och säga vad han tycker och vem vågar det?
Citera
2016-02-20, 19:26
Medlem
Vem var idioten som sköt och slog ihjäl en kungsörn?
Citera
2016-02-23, 21:42
Medlem
Brandmannens avatar
Fan va trött jag är på palmemordet...
Så jävla uttjatat. Ge upp nångång, man kommer ju aldrig lösa det fallet...
Citera
2016-02-23, 21:47
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen
Fan va trött jag är på palmemordet...
Så jävla uttjatat. Ge upp nångång, man kommer ju aldrig lösa det fallet...
+1

Tänkte precis skriva samma sak. Hur många gånger ska det ta upp skräpet?
Citera
2016-02-23, 21:52
Åtminstone skulle man kanske kunna hålla sig så länge man inte har något nytt att tillföra?
Citera
2016-02-23, 22:02
Medlem
Hade varit intressant om hon frågat GW om den här nya uppgiften att Petterson skulle ha försökt höra sig för om Palmes vanor några år före mordet.
Citera
2016-02-23, 22:27
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Hade varit intressant om hon frågat GW om den här nya uppgiften att Petterson skulle ha försökt höra sig för om Palmes vanor några år före mordet.

Ja, det hade iaf tillfört något nytt. Eller att utredningen nu skall försöka lösa upp SÄPOs sekretess hos några av SÄPOmännen.

Det här avsnittet var nog det minst intressanta jag sett. Det hade varit mer intressant att se Leif GW blanda cement, berätta om cement, armeringsmetoder och betong. Finns massor med kunskap att hämta i Upplands Väsbytråden.

Sedan har jag svårt att tänka mig Leif GW sitta i snickarbon och analyserar kulor, men min egen far tappar också självdistans på äldre dar, det är kanske något som händer alla. (Min pappa är fortfarande högintellektuell/intelligent men har snart när helt slutat bry sig hur omgivningen uppfattar honom.)
Citera
2016-02-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Ja, det hade iaf tillfört något nytt. Eller att utredningen nu skall försöka lösa upp SÄPOs sekretess hos några av SÄPOmännen.

Det här avsnittet var nog det minst intressanta jag sett. Det hade varit mer intressant att se Leif GW blanda cement, berätta om cement, armeringsmetoder och betong. Finns massor med kunskap att hämta i Upplands Väsbytråden.

Sedan har jag svårt att tänka mig Leif GW sitta i snickarbon och analyserar kulor, men min egen far tappar också självdistans på äldre dar, det är kanske något som händer alla. (Min pappa är fortfarande högintellektuell/intelligent men har snart när helt slutat bry sig hur omgivningen uppfattar honom.)

Varför är ni ointresserade av 1900-talets största svenska brott?

Horribelt om man frågar mig.
Citera
2016-02-23, 22:56
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Varför är ni ointresserade av 1900-talets största svenska brott?

Horribelt om man frågar mig.

Onej, det tror jag ingen är. Men har man hört samma story ältas varje februari i 26-27 år så börjar det kännas lite bekant och förutsägbart.
Citera
2016-02-23, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Onej, det tror jag ingen är. Men har man hört samma story ältas varje februari i 26-27 år så börjar det kännas lite bekant och förutsägbart.

Man får söka de små nyanserna. Men förstår hur du menar.

Eller så har man lite balls och börjar läsa på själv.
Citera
2016-02-24, 08:03
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Man får söka de små nyanserna. Men förstår hur du menar.

Eller så har man lite balls och börjar läsa på själv.
Det är samma tjat hela tiden, väldigt lite nytt tillförs, GW Persson har inget av substans att tillföra Palmemordet öht.
Så att folk tröttnar är inte så underligt.
Citera
2016-02-24, 08:22
Medlem
Bottennapp igår. Synd för Veckans Brott är annars ett alldeles lysande program. Palmemordet skakade förvisso om landet rejält, men att dra ut denna resumé igår till en timme var ren stöld av tittarnas tid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in