2016-01-12, 23:39
Medlem
Var det ngon annan som mrkte GW's ordval nr han han pratade om ensamkommande flyktingbarn som tafsat p smtjejer. Han sa ensamkommande unga mn.
Bra var ocks nr han kommenterade riskpolischefens uttalande om att de frst ska utreda och sedan komma till rtta med tafsandet . Han sa "allt pekar p att det istllet kommer att ka"
Citera
2016-01-13, 02:14
Medlem
Hurt-kes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Idag var GW uppenbart trtt och plgad sg det ut som.

Jag tyckte tvrtom att han sg ovanligt pigg ut. gonen glimrade och han tittade bde in i kameran ibland och p den andra programledaren nr hon talade med honom. Inte det vanliga titta bort med dimmig blick.
Citera
2016-01-13, 02:17
Medlem
Hurt-kes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Bra var ocks nr han kommenterade riskpolischefens uttalande om att de frst ska utreda och sedan komma till rtta med tafsandet . Han sa "allt pekar p att det istllet kommer att ka"

Och s kunde han inte lta bli att le lite hnfullt varje gng Rikspolischefen Dan Eliassons namn nmndes. GW ser rakt igenom den hala dlan, frsts.
Citera
2016-01-13, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton
Jag kan inte f det till att ett brott har begtts i samband med att killen klmde sitt finger. Som jag ser det r det en olyckshndelse som faktiskt orsakades av honom sjlv. Sen r det naturligtvis trkigt att hans tumme aldrig kommer att bli terstlld, men som sagt, att ngon brottslig grning begtts tycker jag inte.
Var gr grnsen fr brott hos dig om han hade blivit av med fingrarna eller handen eller om ett barn ftt bommen i huvudet och avlidit eller ftt s allvarliga skador att barnet ftt sitta i rullstol eller ftt kraftiga hjrnskador fr resten av sitt liv?
Det r ett brott d man inte fr stta upp saker som kan samka skada p person eller ting.
Citera
2016-01-13, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Jag tyckte tvrtom att han sg ovanligt pigg ut. gonen glimrade och han tittade bde in i kameran ibland och p den andra programledaren nr hon talade med honom. Inte det vanliga titta bort med dimmig blick.

Tycker ocks han var ovanligt pigg, det var inte det vanliga handen i pannan tittandes ned och sluddrar eller trtt lutandes med armbgen i bordet utan han satt upp, rrde sig och var vldigt nrvarande p ngot stt.

Sgningarna av polisen var ju brutala, att dom brjar nrma sig noll i uppklarningsprocent och prioriterar innebandy och fika, han var verkligen p hugget och krde hrt.
Citera
2016-01-13, 05:29
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
r rtt sker p att SVT kan hitta 500000 bttre nerlagda saker fr bevisa polisens systemfel. Frlorad rttsskerhet eller lgt frtroende fr det knappast med detta inslag. Tvrtom skulle jag vilja sga.

Smsta avsnitten ngonsin avlser varandra. Just nr man inte trodde att det kunde bli smre...

En vlbestlld reporter som anlitat jurist fr att f ut skadestnd t barnbarnet, r detta det enda caset man kunde hitta fr att illustrera att polisen lgger ner vardagsbrott?

Men det klart, Jan Mosander och GW r ju gamla polare och snt betyder frsts en del.

Men vilket bottennapp! Herre min skapare!
Citera
2016-01-13, 14:13
Medlem
Hurt-kes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evanderross
Tycker ocks han var ovanligt pigg, det var inte det vanliga handen i pannan tittandes ned och sluddrar eller trtt lutandes med armbgen i bordet utan han satt upp, rrde sig och var vldigt nrvarande p ngot stt.

Nrvarande var rtt ord!

GW var helt klart mer engagerad och nrvarande n har varit sista ren. Undrar om han ftt nt uppiggande p recept?
Citera
2016-01-13, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Nrvarande var rtt ord!

GW var helt klart mer engagerad och nrvarande n har varit sista ren. Undrar om han ftt nt uppiggande p recept?

Han gr vl in i ett nykter period nu efter nyr. Han brukar ju sluta p nyr och hlla upp ett halvr.
Citera
2016-01-13, 15:10
Medlem
wizzmans avatar
Jag tror dokumentren om honom som gick i julas gav lite upsving fr hans humr
Citera
2016-01-13, 15:56
Medlem
goo42s avatar
Tycker han var piggare n vanligt. Snacka att han blir kung och han hittat Palmevapnet!
Citera
2016-01-13, 16:02
Medlem
Stenhrd r han. Skulle vara spnnande om han krde en helrakning ngon gng
Citera
2016-01-13, 18:10
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goo42
Tycker han var piggare n vanligt. Snacka att han blir kung och han hittat Palmevapnet!
Vad menar du med att han skulle "hittat" vapnet. Det r ngon som kontaktar en TV-pajas och ger honom ett vapen. GWs insats och betydelse r minimal. Naturligtvis r detta bara trams. Men GW har ftt synas i media och fancluben ftt se sin idol. Det r allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in