2015-10-20, 22:01
Medlem
Han är ju mitt inne i sitt halvår där han får dricka alkohol, kan nog förklara vikten. Till vårsäsongen kommer han säkert väga mindre.
Citera
2015-10-20, 22:01
Medlem
brianmolkos avatar
Vet någon på vilken (fd?) skola de hade den där övningen ?
Citera
2015-10-20, 22:18
Medlem
ace_secs avatar
Ang övningen;

En promille av Sveriges poliser som får öva något sådant.

Totalt slöseri med pengar och tid - sker attackerna står polisen handfallen. Fakta
Citera
2015-10-20, 22:18
Medlem
XeniaOnatopps avatar
- Är risken för att utsättas för överfall mindre om jag tar med mig min hund på kvällspromenaden?
- Om du kan bada hunden i en tekopp är den avskräckande effekten liten.

Citera
2015-10-20, 22:21
Medlem
John-Daltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
- Är risken för att utsättas för överfall mindre om jag tar med mig min hund på kvällspromenaden?

LOL! Ja jag gillade också den där kommentaren. Helt klart bäst idag.
Citera
2015-10-20, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vet någon på vilken (fd?) skola de hade den där övningen ?

Någonstans i upplands Väsby. tyvärr allt jag vet.

Hela övningen heter "samverkansövningen conny"
Senast redigerad av mazedaze 2015-10-20 kl. 22:28.
Citera
2015-10-20, 22:46
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp

Signaturmaterial.

F.ö. tycker jag han pratar för snabbt ibland, svårt att hänga med när det inte är i hans vanliga tempo.
Citera
2015-10-20, 22:52
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Han är väl även fetare än någonsin? Magen är helt abnorm, lade märke till den när de stod vid gårdsmodellen han är en riktigt fet jävla gris. Har han varit så stor förr? Tveksamt.

Nej han är inte fetare än förut, sådär tjock har han varit i flera år.
Citera
2015-10-20, 23:01
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Någonstans i upplands Väsby. tyvärr allt jag vet.

Hela övningen heter "samverkansövningen conny"

Jag fann det när jag sökte på samverkan Conny, brandkår i Sigtuna skrev klockarebacka, men google gav mig namnet Klockbacka, Klockbackaskolan heter den ..
Citera
2015-10-20, 23:03
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Nej han är inte fetare än förut, sådär tjock har han varit i flera år.

Ja, ungefär. Det var tio år sedan han var skitstolt över att ha gått ner 40 kilo och såg ut så här: http://www.hd.se/familj/2005/03/11/l...-fyller-60-ar/

Men som 95% av alla överviktiga som går ner i normalvikt så var även han inom några år tillbaka i samma övervikt igen, tyvärr.
Citera
2015-10-21, 02:39
Medlem
Kaendiss avatar
Att öppna säsongen så sent som den 20 oktober är för jävla dåligt. Fattigt som fan.

Programmet borde ha startat för minst en månad sedan (ungefär då TV4:s kriminalmagasin började).

Vad har produktionsteamet pysslat med i höst som behöver så lång startsträcka innan det går ut i etern?

Det blir ju inte många program i höst därav.

SVT skriver på Facebook:
Citat:
Veckans brott är SVT:s kriminalmagasin med fokus på uppmärksammade och aktuella brott.
Hur aktuellt blir det om man ska vara borta så länge som SVT varit, för att börja sända 20 okt?
Att veva saker som Lisa Holm och trippelmordet i Uddevalla (som hände för ett tag sen) är ju fan inte speciellt aktuellt och fräscht.

Är det av kostnadsskäl som programmet startar så sent - eller vad kan skälet vara - någon som vet?
Citera
2015-10-21, 03:12
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
Att öppna säsongen så sent som den 20 oktober är för jävla dåligt. Fattigt som fan.

Programmet borde ha startat för minst en månad sedan (ungefär då TV4:s kriminalmagasin började).

Vad har produktionsteamet pysslat med i höst som behöver så lång startsträcka innan det går ut i etern?

Det blir ju inte många program i höst därav.

SVT skriver på Facebook:
Hur aktuellt blir det om man ska vara borta så länge som SVT varit, för att börja sända 20 okt?
Att veva saker som Lisa Holm och trippelmordet i Uddevalla (som hände för ett tag sen) är ju fan inte speciellt aktuellt och fräscht.

Är det av kostnadsskäl som programmet startar så sent - eller vad kan skälet vara - någon som vet?
Följer samma mönster som alla tidigare säsonger..
https://sv.wikipedia.org/wiki/Veckans_brott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in