2015-02-24, 21:26
Medlem
Admiral Krags avatar
"Nej Palme ligger kvar"

"G runt med en julgris i fickan" wtf!
Citera
2015-02-24, 21:31
Medlem
Sonnenwendes avatar
Nu yrar GW om hur den klantige skytten enbart skjuter ett skott mot varje offer och lyckas missa den " vesselsnabbe" Lisbeth?
Hade det varit en van skytt s hade skytten satt ett skott till i Palme och Lisbeth, att yra om mynningsblixt och mrker lurar skytten r rent trams.
GW svamlar bara som vanligt pinsamt.
Citera
2015-02-24, 21:33
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
"Nej Palme ligger kvar"
Fan vad jag garvade!

"Kan du resa dig upp? Nej inte du, Palme ligger kvar!"
Citera
2015-02-24, 21:36
Moderator
Dr Kings avatar
Alla vet att det var Chrille P som skt Palme. Alla andra teorier r bara nonsens.
Citera
2015-02-24, 21:38
Medlem
Krickerts avatar
Konstigt resonering av GW att man inte skulle kunna g omkring med en 357.a innanfr jackan..
Citera
2015-02-24, 21:40
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Fan vad jag garvade!

"Kan du resa dig upp? Nej inte du, Palme ligger kvar!"
jag skulle tippa
p mrdaren fick g in och sga exakt sdr vid tidpunkten, Olof och Lisbeth var bngstyriga
Citera
2015-02-24, 21:47
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
jag skulle tippa
p mrdaren fick g in och sga exakt sdr vid tidpunkten, Olof och Lisbeth var bngstyriga

JAG skulle tippa p att det i vanlig ordning r Sveriges egen professor Moriarty, nmligen GW sjlv, som ligger bakom detta dd. Mrk hur han kunde frklara extremt exakt hur mordet gtt till, inte bara exakt hur mrdaren rrde sig, utan ven hur han tnkte. GW ligger som bekant ven bakom Vietaskuppen, stlden av grannens 69 kor och mnga andra olsta brott i Sverige. Det r tminstone MIN teori
Citera
2015-02-24, 21:52
Medlem
Krickerts avatar
Teknisk okunniga knda bombmn i sverige?
Av det jag har lst om Tingstrm s verkade han vara ytterst kunnig.
Citera
2015-02-24, 21:53
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Konstigt resonering av GW att man inte skulle kunna g omkring med en 357.a innanfr jackan..
Man kan, men det r vl inte det mest diskreta och smidiga vapen att bra p sig till vardags.
Citera
2015-02-24, 22:12
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nu yrar GW om hur den klantige skytten enbart skjuter ett skott mot varje offer och lyckas missa den " vesselsnabbe" Lisbeth?
Hade det varit en van skytt s hade skytten satt ett skott till i Palme och Lisbeth, att yra om mynningsblixt och mrker lurar skytten r rent trams.
GW svamlar bara som vanligt pinsamt.
Du skall inte ta GWs svammel p minsta allvar. Detta program har urartat till buskis fr den lttroade pbeln. GW r brottsbekmpningens Stefan & Krister i en och samma person (och volym).
Citera
2015-02-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Man kan, men det r vl inte det mest diskreta och smidiga vapen att bra p sig till vardags.

Det r ju dessutom otroligt osannolikt att en person, fr det frsta har stort vapen p sig, fr det andra bara rkar stta p Palme just en kvll nr han r utan skydd, fr det tredje ha ngon form av motiv att skjuta Palme. Jag tror inte p slumpen i det hr fallet, jag tror ocks att ngon visste att de skulle g ut p kvllen, visste att de var utan skydd och var en van skytt. Jag tror dessutom att han fick hjlp av ngon att fly eller hlla sig undan.
Citera
2015-02-24, 22:23
Medlem
Grandiosos avatar
Vl att givaren fr tillbaka sin dyrbara gva. Och att man inte nu brkar frn TV-huset.
"Jag kan ju ta hit ngot annat som r vrt mycket", sger herr Persson s dr lite lagom
nonchalant. Ja, gr s, professorn, ta dit nn miljonmatta eller s.

Och s fick GW leva upp ordentligt ocks nr statsministermordet ter en gng skulle
avhandlas i studion. "Jag r vansinnigt intresserad av det hr mordet", kan han
upplysa tittarna om och det r nog ingen som finner anledning att betvivla den saken.
Synd bara att mnniskan r s frskrckligt fel ute i sina slutsatser om rendet ifrga.
Det r dremot inte den gamle supar- och jgarkompisen Guillous svgerska som
rkar vara fallets frunderskningsledare allt sedan 1997. Hon har helt rtt fr sig.

Misstnker starkt att mnga av de gamla grvarna i mordet egentligen inte vill ha
ngon slutlig lsning till stnd. De vill helt enkelt f fortstta spekulera i all evighet,
det har blivit en slags mening med livet att bka runt i det hr infekterade fallet.
Levereras det d svaret p deras mordgta en gng fr alla - ja, vad fan ska de sen
syssla med? Det mste intrda en vansinnig tomhet i deras liv om s blir fallet.
Nu r gtan lst redan 1988 men infr det faktumet r de allesammans fullstndigt
blockerade. Det fr inte vara s, det kan inte vara s. Drmed basta. Alla andra utom
just den ende lagfrde och en gng dmde i mlet kan vara den skyldige.
Herr Persson vill nog ocks f fortstta ostrd av faktiska frhllanden att hlla p och
spna runt det hr caset och mjligen resulterar det i ytterligare en konspiratorisk
romanskapelse med andra bovar n vad de tidigare bckerna i mnet burit fram till
de trogna Perssonlsarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in