Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-10, 21:44
Medlem
GW visar varför det är viktigt att hålla huvudet kallt och vänta in mer information innan man bildar sig en uppfattning om något.
Citera
2015-03-10, 21:45
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Den mördade bruden i soffan var en dålig skådis och låg och blinkade när honom skulle vara död.

Okej. Tror du hennes skådespelarkarriär är körd nu? För det är väl det hon satsar på?

Backa några avsnitt så förstår du samt inser hur skön GW är.
Citera
2015-03-10, 21:46
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
GW visar varför det är viktigt att hålla huvudet kallt och vänta in mer information innan man bildar sig en uppfattning om något.

Något vi med lite hjärna redan förstått.

Någon med länk till någon av alla Facebooktrådar om detta?
Citera
2015-03-10, 21:48
Medlem
Jävlar vad skönt objektiv GW är. Inget naivt vänster-PK-dalt, fakta ftw.
Citera
2015-03-10, 21:50
Medlem
Månsans avatar
GW i högform. Vilken finfin käftsmäll på PK-fjantar och twitterpöbel. Den så kallade "9-åringen" på Malmö Central agerade som en rabiessmittad hund medan vakter och polis agerade helt korrekt vid omhändertagandet enligt GW.
Citera
2015-03-10, 21:54
Moderator
Dr Kings avatar
Leffa GW P verkar övertygad om att Joy Rahman var skyldig och att det var resningen som var det felaktiga.
Citera
2015-03-10, 22:00
Medlem
nimrod666s avatar
Nice födelsedagstårta! Riktigt bra avsnitt idag för övrigt.
Citera
2015-03-10, 22:07
Medlem
GW i högform gjorde processen kort med två mediadrev på en kväll. Den lilla aset på Malmö C fick precis vad han förtjänade. Inte varje dag man konfronterar 9-åringar som slåss, sparkar, spottar och biter genom flera lager kläder. Och Joy Rahman var precis så skyldig som även jag förstått i 20 år. Här belönar vi mördare med 10 miljoners skadestånd.
Citera
2015-03-10, 22:08
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
GW i högform. Vilken finfin käftsmäll på PK-fjantar och twitterpöbel. Den så kallade "9-åringen" på Malmö Central agerade som en rabiessmittad hund medan vakter och polis agerade helt korrekt vid omhändertagandet enligt GW.

Hahaha, jag skrattade högt i soffan, alltså ordningsmakten tar inte hand om en "9-åring" på ett bryskt sätt om det inte finns fog för det. Säger dessutom polisen att de ska hålla kvar personerna på plats så måste dem agera utifrån det. Klart att killen som egentligen mest är rädd och ledsen, kvider när han inser att loppet ändå är kört.

Tips är att kolla in serien Tunnelbanan där man får se hur ordningsvakterna arbetar och vilken typ av problematik de ställs inför.

Tycker GW är helt rätt ute när man borde belysa varför de tar sig till Sverige och hur vi faktiskt tar hand om dem som flytt till Sverige av någon anledning.
Citera
2015-03-10, 22:11
Medlem
Readyfreddies avatar
"Det är inte min dag idag"
Yttrat när han återigen är tvungen att göra sig impopulär hos den naiva massan. Vi andra har ju också fattat att "nioåringen" hade betett sig illa och att mordet på Märta är polisiärt uppklarat.

Tror aldrig jag sett GW så här rapp och klar i huvudet.

Edit: Man spyr ju på såna där naiva personer som fängelseprästen.
Senast redigerad av Readyfreddie 2015-03-10 kl. 22:18.
Citera
2015-03-10, 22:16
Medlem
http://www.friatider.se/mordaren-joy-rahman-dod ansågs skyldig men inte på tidpunkten åklagaren angav och friades
Citera
2015-03-10, 22:18
Medlem
tror aldrig jag sett gw utan den där jaktvästen på sej...han vågar vara sej själv och skiter i vad folk tycker om hans klädsel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in