2015-03-10, 21:44
Medlem
GW visar varfr det r viktigt att hlla huvudet kallt och vnta in mer information innan man bildar sig en uppfattning om ngot.
Citera
2015-03-10, 21:45
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Den mrdade bruden i soffan var en dlig skdis och lg och blinkade nr honom skulle vara dd.

Okej. Tror du hennes skdespelarkarrir r krd nu? Fr det r vl det hon satsar p?

Backa ngra avsnitt s frstr du samt inser hur skn GW r.
Citera
2015-03-10, 21:46
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
GW visar varfr det r viktigt att hlla huvudet kallt och vnta in mer information innan man bildar sig en uppfattning om ngot.

Ngot vi med lite hjrna redan frsttt.

Ngon med lnk till ngon av alla Facebooktrdar om detta?
Citera
2015-03-10, 21:48
Medlem
Jvlar vad sknt objektiv GW r. Inget naivt vnster-PK-dalt, fakta ftw.
Citera
2015-03-10, 21:50
Medlem
Mnsans avatar
GW i hgform. Vilken finfin kftsmll p PK-fjantar och twitterpbel. Den s kallade "9-ringen" p Malm Central agerade som en rabiessmittad hund medan vakter och polis agerade helt korrekt vid omhndertagandet enligt GW.
Citera
2015-03-10, 21:54
Moderator
Dr Kings avatar
Leffa GW P verkar vertygad om att Joy Rahman var skyldig och att det var resningen som var det felaktiga.
Citera
2015-03-10, 22:00
Medlem
nimrod666s avatar
Nice fdelsedagstrta! Riktigt bra avsnitt idag fr vrigt.
Citera
2015-03-10, 22:07
Medlem
GW i hgform gjorde processen kort med tv mediadrev p en kvll. Den lilla aset p Malm C fick precis vad han frtjnade. Inte varje dag man konfronterar 9-ringar som slss, sparkar, spottar och biter genom flera lager klder. Och Joy Rahman var precis s skyldig som ven jag frsttt i 20 r. Hr belnar vi mrdare med 10 miljoners skadestnd.
Citera
2015-03-10, 22:08
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
GW i hgform. Vilken finfin kftsmll p PK-fjantar och twitterpbel. Den s kallade "9-ringen" p Malm Central agerade som en rabiessmittad hund medan vakter och polis agerade helt korrekt vid omhndertagandet enligt GW.

Hahaha, jag skrattade hgt i soffan, allts ordningsmakten tar inte hand om en "9-ring" p ett bryskt stt om det inte finns fog fr det. Sger dessutom polisen att de ska hlla kvar personerna p plats s mste dem agera utifrn det. Klart att killen som egentligen mest r rdd och ledsen, kvider nr han inser att loppet nd r krt.

Tips r att kolla in serien Tunnelbanan dr man fr se hur ordningsvakterna arbetar och vilken typ av problematik de stlls infr.

Tycker GW r helt rtt ute nr man borde belysa varfr de tar sig till Sverige och hur vi faktiskt tar hand om dem som flytt till Sverige av ngon anledning.
Citera
2015-03-10, 22:11
Medlem
Readyfreddies avatar
"Det r inte min dag idag"
Yttrat nr han terigen r tvungen att gra sig impopulr hos den naiva massan. Vi andra har ju ocks fattat att "nioringen" hade betett sig illa och att mordet p Mrta r polisirt uppklarat.

Tror aldrig jag sett GW s hr rapp och klar i huvudet.

Edit: Man spyr ju p sna dr naiva personer som fngelseprsten.
Senast redigerad av Readyfreddie 2015-03-10 kl. 22:18.
Citera
2015-03-10, 22:16
Medlem
http://www.friatider.se/mordaren-joy-rahman-dod ansgs skyldig men inte p tidpunkten klagaren angav och friades
Citera
2015-03-10, 22:18
Medlem
tror aldrig jag sett gw utan den dr jaktvsten p sej...han vgar vara sej sjlv och skiter i vad folk tycker om hans kldsel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in