2013-03-19, 22:03
Medlem
gummibootens avatar
Jag tycker att säsongen har varit riktigt bra, även om teknikerna eller vad dom nu var, inte riktigt var något jag var intresserad av.

GW är som vanligt en av sveriges bästa underhållare.

Sänder dom live eller är det inspelat?
Citera
2013-03-19, 22:05
Medlem
Uncle Dukes avatar
Bra avsnitt! Maskeradbalinslaget var härligt töntigt, från Kvartoft som snubblar fram i bajsbrun rokokoklänning till professorn som tränger sig in på mordscenen som den värsta TV-deckare. Dock jävligt trist att han inte ens kunde dra på sig en peruk.
Norrlandspolisen verkade ha det trevligt också. Kvartoft flinade som en dåre när hon for fram på skotern
Citera
2013-03-19, 22:06
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Sänder dom live eller är det inspelat?

Det är nog inspelat, eller så har de Sveriges snabbaste text-TV-textare.
Citera
2013-03-19, 22:08
Medlem
SithBoboSiths avatar
Var det bara jag som tyckte Camilla såg ut som Sissela Kyle när hon var 1700-talsdam? Dom är ju inte det minsta lik annars.
Citera
2013-03-19, 22:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke

Det spelas in samma dag som det sänds. Ofta får SVT programmet väldigt sent så det är därför det dröjer innan det finns på SVT Play.
Citera
2013-03-19, 22:10
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke

så långt tänkte jag inte

Fast F&F hade text när dom sände live från Söndagsparty i New York
Citera
2013-03-19, 22:12
Medlem
Missade första 15 minuterna. Öppnade GW ko-brevet? Det var ju säsongsavslutning och allt. För inte har han öppnat det i något tidigare avsnitt?
Citera
2013-03-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
så långt tänkte jag inte

Fast F&F hade text när dom sände live från Söndagsparty i New York

vissa program textas faktiskt live, egentligen inte konstigare än diktering. dock brukar man ha 30 s fördröjning, tror det var så i ffs program. aktuellt tex är delvis textat live (man har ett manus som man har som grund)

en klassiskt skolad sekreterare skulle klara det galant. ofta märker man nm är det är helt live..korrigeringar osv samt att inte hela remsan kommer exakt samtidigt
Senast redigerad av Kent-Herbert 2013-03-19 kl. 22:16.
Citera
2013-03-19, 22:15
Medlem
arcen2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton
Missade första 15 minuterna. Öppnade GW ko-brevet? Det var ju säsongsavslutning och allt. För inte har han öppnat det i något tidigare avsnitt?

Neppeligen. Tyvärr.
Undrar om vi nånsin får reda på det?
Citera
2013-03-19, 22:21
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Han såg ut att inte våga se på henne under den första delen av samtalet.
Klippte lite i ditt inlägg, men det är väl snarare regel än undantag att han inte tittar på den/de han pratar med.

Nästa säsong skulle jag gärna se en mer internationell inriktning. Visst har vi intressanta fall här i Sverige, men det finns ju så mycket "godbitar" utanför sveriges gränser. Skulle också vara intressant att se GW:s analyser av brott där han inte har en chans till att kunna säga "det är den polisen som har hand om utredningen. Honom känner jag. Och den och den har jag haft mycket kontakt med." Det skulle även vara intressant att få lite mer kunskap om andra länders polisväsende och rättssystem.
Citera
2013-03-19, 22:25
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcen2011
Neppeligen. Tyvärr.
Undrar om vi nånsin får reda på det?

Han sa väl att någon var tvungen att bli dömd eller något? Han har ju såklart skrivit rätt namn, det känns ju inte som att han kunde ha skrivit nåogt annat...
Citera
2013-03-19, 22:37
Medlem
Underhållande sista avsnitt. Och när det gäller GW så är nog en liten klapp på armen inte en dålig ömhetsbetygelse. Ser redan fram emot att återse duon i höst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in