Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Du är så felinformerad att jag inte orkar hjälpa dig.
1. Du har fel. Informera dig.
2. Nej, det finns inga frågetecken. Det är du som låter dig manipuleras av hatare. Skatteplanen hittar du på Trumps hemsida.
3. Med avgift menar jag NATOavgiften som du redan känner till. Varför frågar du?
4. Att du inte förstår, betyder inte att det är omöjligt. Krig kan avslutas. Länder kan sköta sig själva.
5. Trump behöver diskutera och analysera frågan med Mad Dog Mattis och andra i administrationen. Afghanistan kan sköta sig själva. Bombliberalernas tid är äntligen över.
1. Manga rapporterar om att isarna smalter. Vad far dig att tro att jag litar pa dig och Trump. Ni klimatfornekare har samma mentalitet som forintelsfornekare och ignorerar ALLA bevis.
2. Jag forsoker vara realistisk for jag inser att om nagon far en subvention, nagon annan maste betala.
3. Som sagt, vilken avgift talar du om.
4. Kriget mot terror ar ett globalt krig for att terrorister inte har nagra granser eller respekterar de. Da kan inget land saga att de inte deltar nar deras medborgare kan drabbas av terrorattacker nar som helst.
5. Afghanistan klarar sig absolut inte sjalva. Talibaner harjar fortfarande fritt i vissa omraden, och skulle de ta tillbaka makten skulle de tillata terrorgrupper att vistas, planera och trana infor attacker i andra lander, och da kan vi gora om hela operationen igen nagra ar framat i tiden. Da har Bush utrikespolitik under hela hans mandatperiod varit vardelos.