Citat:
Ursprungligen postat av
XenaSupportGroup
Hehe, vilken kross av dig!

Det är en barnlek. De har verkligen sjunkit så djupt att jag tvivlar på deras förstånd. Håller de på att bli sjuka i huvudet? Vi har en dåre som menar att det är rimligt att rapa upp lögner om Trump för att Alex Jones svamlade om att Hillary luktar svavel, utan att reflektera över att hen upphöjer Alex Jones till en seriös nyhetskanal. En annan dåre som tycker det är JÄTTEKUL med kiss och bajs skämt. En tredje som inte förstår engelska och med aggressiv framtoning kräver att andra ska beskriva den för honom. En fjärde som dar upp kycklingätande med bestick som politiskt argument. En femte som litar på pinionsundersökningar från liberala organisationer. Det är som att läsa på konspirationsforumet. En sjätte som tycker Trump är gaaalen och borde jobba på Samhall.
Den politiska debatten lyser med sin frånvaro eftersom ingen av dem brytt sig om att ta reda på någonting om Trumps politik. Inte undra på att de liberala undermänniskorna förlorar stort i varenda land i västvärlden.
Favoriterna är de som fortfarande inte fattat att de blivit trollade av 4chan, att CNN är tillintetgjorda och att Trump växer sig starkare för varje dag.
Det är sorgligt att beskåda. Jag tänker lite på vad dessa tokstollar kan försörja sig på. Bidrag, städjobb, lagerarbetare och taxichaufförer är vad jag tror. Samt en och annan personlig assistent.