Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Vilket är en direkt lögn som han fortsätter vidhålla.. Han bara bidar sin tid och snart får han välja sin egen IRS chef som naturligtvis gör precis som Trump säger. Korruptionen är redan ett faktum och långt värre lär det bli.. Fy fan rent ut sagt
Jasså så Trumps deklaration är inte under audit?
2017-01-12, 19:04
Medlem
DaEzzs avatar
Israelisk media rapporterar om att Amerikanska tjänstemän nu varnar Israel för att sprida känslig information till Vita huset efter att Donald Trump tillträtt.

Skälet till varningen ska vara att man fruktar att Donald blir utpressad av Ryssland, och att informationen ska hamna i Kreml och slussas vidare till dödsfienden Iran:

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4906642,00.html
2017-01-12, 19:07
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så du använder en liten grupp som det vore alla, ett vanligt fel en del gör när de försöker ha en poäng.
Menar du att demokraterna är en liten grupp? Det var deras progressiva politik jag listade där, men du kanske inte känner till deras politik?

Citat:
Anklagad?
Bryr mig inte om det, även om det är nått som de har hållhake på, så är det mycket uppenbart jag aldrig komerm få reda på detta.
Utan det är hans beteende som signalerar för att han är skyldig, har inte en susning varför han beter sig så.

Om du inte vet vad kakburkliknelsen är, så orkar jag inte förklara för dig, för så rolig är du inte.

Finns det någon kritik han klarar av?
Oftast beter han som en barnunge och börjar twittra kl3-4 på natten, och svingar vilt.

Citat:
Jag vet inte vad det är för speciella behov han behöver, men Samhall har kunskaper i området.
Men nått är det som inte stämmer när man gör utfall så fort någon kritiserar.
Okej. Du vet inte och du har inte en susning, men att Trump hör hemma på Samhall är du bestämt överrtygad om.
2017-01-12, 19:17
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Hehe, vilken kross av dig!
Det är en barnlek. De har verkligen sjunkit så djupt att jag tvivlar på deras förstånd. Håller de på att bli sjuka i huvudet? Vi har en dåre som menar att det är rimligt att rapa upp lögner om Trump för att Alex Jones svamlade om att Hillary luktar svavel, utan att reflektera över att hen upphöjer Alex Jones till en seriös nyhetskanal. En annan dåre som tycker det är JÄTTEKUL med kiss och bajs skämt. En tredje som inte förstår engelska och med aggressiv framtoning kräver att andra ska beskriva den för honom. En fjärde som dar upp kycklingätande med bestick som politiskt argument. En femte som litar på pinionsundersökningar från liberala organisationer. Det är som att läsa på konspirationsforumet. En sjätte som tycker Trump är gaaalen och borde jobba på Samhall.

Den politiska debatten lyser med sin frånvaro eftersom ingen av dem brytt sig om att ta reda på någonting om Trumps politik. Inte undra på att de liberala undermänniskorna förlorar stort i varenda land i västvärlden.

Favoriterna är de som fortfarande inte fattat att de blivit trollade av 4chan, att CNN är tillintetgjorda och att Trump växer sig starkare för varje dag.

Det är sorgligt att beskåda. Jag tänker lite på vad dessa tokstollar kan försörja sig på. Bidrag, städjobb, lagerarbetare och taxichaufförer är vad jag tror. Samt en och annan personlig assistent.
2017-01-12, 19:18
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Det är klart det är sant. Allt om Trumps fäbless för att ligga och runka insnärjd i nedpissade lakan är sant. Här behövs inga citat.

Kan du inte bevisa att det inte stämmer (och jag vill i samband med detta tillägga att jag ger mig själv absolut vetorätt när det gäller att avgöra vilka källor som är sanningsenliga och vilka som är ljugmedia i sammanhanget), så är Trumps inblandning i Pissgate alltså styrkt.

Så, motbevisa mig nu. Jag väntar. Fram med bevisen.
Du är inte värdig mer bemötande än så här.
2017-01-12, 19:21
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Pizzagate kom från fler håll än infowars samt påstods ursprungligen komma från Wikileaks vilket är varför den konspirationsteorin fortfarande existerar
Ja, det diskuterades aktivt på flasback under konspirationer. Är det detta du ser som seriösa nyhetskanaler? Alex Jones och social mediadiskussioner? Du är djupt trasig.
2017-01-12, 19:21
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Det är klart det är sant. Allt om Trumps fäbless för att ligga och runka insnärjd i nedpissade lakan är sant. Här behövs inga citat.

Kan du inte bevisa att det inte stämmer (och jag vill i samband med detta tillägga att jag ger mig själv absolut vetorätt när det gäller att avgöra vilka källor som är sanningsenliga och vilka som är ljugmedia i sammanhanget), så är Trumps inblandning i Pissgate alltså styrkt.

Så, motbevisa mig nu. Jag väntar. Fram med bevisen.

Tja med samma logik är Clinton en satanist från Pluto, motbevisa det.

Är det sånt CNN ska syssla med tycker du?
2017-01-12, 19:22
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Menar du att fejkade nyheter endast kommer från nyhetsmedia och inte från sidor som fabricerar historier?
Ja, jag menar att "news" betyder nyheter och att fake news inte handlar om någonting som dårar diskuterar på konspirationsforum. Där skiljer vi oss. Du får gärna betrakta Alex Jones som en nyhetskälla. Det finns gott om fårskallar här i världen, så du är inte ensam.
2017-01-12, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
CNN är fake news och har skrivit spaltmeter fake news. Bland annat om golden showers. Bara för att de försvarar sig på ett oerhört genomskinligt sätt, betyder det inte att de skrev sanningen. Istället spred de en fake news. De har för övrigt redan förlorat matchen och bidragit till att Trump numera är immun mot medial kritik. Allt kan numera svepas bort med en fake news kommentar. Bra jobbat där. Nol förtroende. Jag ser en konkurs inom de närmsta åren.

Golden showers? Då kan du förstås citera var de skrivit om golden showers min vän!?
2017-01-12, 19:24
Medlem
Citat:
Vilka lögner?

Vad har CNN skrivit om golden showergate som är sant? Kan du citera?

Var har de ens skrivit om golden showers?
2017-01-12, 19:24
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ja, det diskuterades aktivt på flasback under konspirationer. Är det detta du ser som seriösa nyhetskanaler? Alex Jones och social mediadiskussioner? Du är djupt trasig.

Tydligen jämför han dem med CNN, vilket säger lite hur han ser på CNN.
2017-01-12, 19:25
Medlem
Citat:
Kan du citera något som du upplever som sanning vad gäller CNNs rapporter kring golden showergate?

Visa mig först var de skrivit om golden showers är du snäll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in