2011-11-18, 19:20
Medlem
Måste erkänna att jag ville bara skalla henne,
Men som sagt är lite lotto över det hela, hon ville inte ens skaka hand med mig, känndes ändå skönt att yv snackade med hagan.

Ratsitade henne, skild + en förvirrad unge på 22 bast i folkhögskolan så kan man förstå henne
Det roliga är att jag vet att sjukt många andra kmr inte palla skiten, såg juh alldeles för många benrangel den dan.

Hoppas bara jag får update av dem som mönstrar nu på måndag, hur många sökande etc.
2011-11-18, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NissePistolen
Yrkesvägledaren, snackade med psykologen (orsaken till 4) då jag ej gjort klart gymnasiet fick jag bara en 4 hade ändå dem betygen som krävdes hade bara IG i C-kurser.

/pistolen
Kul för jag har inte heller gått ut gymnasiet och jag hade dubbel 8 på psykologin
2011-11-18, 20:07
Medlem
Det som är så skumt, jag sa exakt likadant för 2 år sen och fick då 6.
Nu hade jag utöver det lagt till jobb, i gothia/jordgubbar/lernia (bemanning)

Hon kanske ville att jag skulle arbeta vidare? Hursomhelst så har jag släppt det var värst att berätta för farsan då han kmr garva om jag ej blir antagen

Hoppas nån annan som mönstrar i Göteborg träffar denna Eva G*dd
2011-11-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilleskutt88
Kul för jag har inte heller gått ut gymnasiet och jag hade dubbel 8 på psykologin
Är så extremt olika med psykologerna, den jag fick brydde sig i princip bara om jobb och skola, var samma för två andra jag känner som hade samma, medans andra får psykologer som inte lägger nån större vikt vid sånt utan mer bryr sig om familjeförhållanden etc.
2011-11-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traedet
När du söker till SOU så genomför du nya tester. Jag gjorde testerna 2007 och var med i den första uttagningen för SO. Du kommer möta en ny psykolog som kommer göra en ny bedömning av dig baserat på det test du kommer att genomföra på dator osv.

Testerna är:
Begåvningstest, dator
Simning
Multitest
Psykolog, tjänstbarhet

Bakåt på det nu, Rekryteringsmyndigheten gör alla tester inför YO/SOU from 2011 sen håller anställande förband/Skola proffesionsintervju
2011-11-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polarbataljon
Bakåt på det nu, Rekryteringsmyndigheten gör alla tester inför YO/SOU from 2011 sen håller anställande förband/Skola proffesionsintervju

Så man kommer inte behöva göra de testerna igen? utan bara en intervju innan provanställningen?
2011-11-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roblin92
Så man kommer inte behöva göra de testerna igen? utan bara en intervju innan provanställningen?

Bara o bara, intervjun är i vissa ögon "värre" än testerna på fd Pliktverket. Det kommer sitta ett antal personer och fråga dig högt och lågt om allt.

Sen till din fråga om tester, om du satsar mot soldat eller officer så kommer din karriär vara kantad av tester i alla dess slag, återkommande fysiska tester med olika krav beroende på de befattningar du kommer ha.
Senast redigerad av Polarbataljon 2011-11-18 kl. 23:03.
2011-11-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polarbataljon
Bara o bara, intervjun är i vissa ögon "värre" än testerna på fd Pliktverket. Det kommer sitta ett antal personer och fråga dig högt och lågt om allt.

Sen till din fråga om tester, om du satsar mot soldat eller officer så kommer din karriär vara kantad av tester i alla dess slag, återkommande fysiska tester med olika krav beroende på dina befattningar du kommer ha.

Ahk, den andra delen visste jag om iaf Tack för svar!
2011-11-19, 01:15
Medlem
JonathanFreeloaders avatar
men HELVETE!!!!!!!!!!!

Jag kommer ju inte hinna söka till GMU 2 som reservplan kom jag på nu.... man måste ju först skicka namn, personnr, email, favoritfärg osv till dom via rekryteringsmyndigheten.... SEN efter att dom läst och skickat tillbaka koden man loggar in med, kan man söka när man fyller i hälsodeklarationen, val av förband osv... sista ansökningsdatumet är ju för bövelen den 20e dvs imorgon!! :S

Då jävlar i boden gäller det att jag kommer med nu till GMU 1
2011-11-19, 08:47
Medlem
Någon som vet vad kravet för att göra testerna för pilot är? måste man få en 9 på inskrivningen eller är det mera ett snitt på alla testerna?
2011-11-19, 10:09
Medlem
Är det bara jag som inte är förvånad över att någon med namnet Nissepistol anses olämplig i strid.
2011-11-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanFreeloader
men HELVETE!!!!!!!!!!!

Jag kommer ju inte hinna söka till GMU 2 som reservplan kom jag på nu.... man måste ju först skicka namn, personnr, email, favoritfärg osv till dom via rekryteringsmyndigheten.... SEN efter att dom läst och skickat tillbaka koden man loggar in med, kan man söka när man fyller i hälsodeklarationen, val av förband osv... sista ansökningsdatumet är ju för bövelen den 20e dvs imorgon!! :S

Då jävlar i boden gäller det att jag kommer med nu till GMU 1

Jo du kommer hinna söka, den 20(söndag) Är bara sista dagen att beställa kod. Så lugn och beställ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in