Citat:
Ja det är möjligt.
Ursprungligen postat av Nieko
Problemet är med dessa studier är dem inte händer speciellt ofta,Och sen test subjekten kanske inte är ultimate test objekt därför blir studien ej korrekt,Nu säger jag ju inte att DET är så men det är mycke möjligt.
Citat:
Det håller jag med dig om.
Men som dem flesta internet experterna så har dem har icke gjort någon studie,Utan dem har läst en artikel på internet eller i en bok,Sen propagerar dem det på 110% att det är så,Ingen öppen lucka för andra teorier,En riktigt teoretiker(Stavning?) har ett öppet sinne.
Citat:
Ja det går, det är jag helt övertygad om. Men inte nedre lats går att prickskjuta. Övre bröst går att prickskjuta också, hur stor effekten är vill jag inte bedöma men den går definitivt att prickskjuta. Inre bröst går inte att prickskjuta, samma gäller nedre lats.
Att pricka träffa specfika muskler det är något som man själv har gjort och många andra har,Men som vanligt så säger ju folk att det inte går.
Citat:
Därför stirrar man i nya böcker hela tiden. De som skriver böckerna är ju de som har det öppna sinnet, kan jag tycka, eftersom det faktiskt går emot det som stod i de tidigare böckerna. Teori utvecklas hela tiden.
Om ingen motsätter sig dessa experter så hadde världen aldrig utvecklats.
Folk med öppna sinnen som är villiga att testa och prova sig fram det är dom som utvecklas och lär sig,Folk som stirrar i en bok dem lär sig bara vad som står i boken.
Folk med öppna sinnen som är villiga att testa och prova sig fram det är dom som utvecklas och lär sig,Folk som stirrar i en bok dem lär sig bara vad som står i boken.
),, det finns dock en anledning varför de med mkt muskler, byggare, är experter på detta, för dem är det här självklarheter. Ungefär som att jorden gick runt solen då etablisemanget sa att det var tvärtom..men artikeln länkar i tråden visar ju på att att det är mer komplext än många teoretiker på brädor hävdat.