Citat:
Ursprungligen postat av RobbanColeman
Dags att vakna nu och gå tillbaka till 74kg deffad ist för 82kg. Det är nämligen fel att öka i volym, då gör man inte rätt, har jag läst.
Nu går jag och anmäler mig till en snabbkurs i ovanstående ämnen, skiter i -80 2011 och drar av en rejäl AF-satsning ist.
Era motargument är bra roliga, varför är ni rädda för resultat, det är roligare att öka, jag lovar.
Att proffsen inte vet hur man blir grov är klart det roligaste, tätt följt av då jag anklagas för doping. Efter dessa kommer helt klart rekommendationerna om att läsa på hur man gör, inte helt ovanligt heller att det kommer från ngn som tränat 1år eller så. Jag började gå på gym för snart 16 år sen. Jag har läst, jag har provat, jag har trott på anatomi, jag har trott på ett superlågt genetiskt max. Jag har varit en tvivlare, jag har sågat proffsen. Vad jag dock har gjort som jag är glad för, är att jag har vaknat upp.
Själv började jag träna -83 så jag har prövat en hel del även jag.
Och att jämföra proffs med övriga är löjeväckande, på gränsen till naivt faktiskt.
Deras överlägsna anlag samt de skottkärror med medicin som används gör att de håller på med något helt annat annat än både du och jag samt, för övrigt, 99,9 % av alla gymtränande.
vad gäller genetiskt max så är det ett fysiologiskt fakta att alla har ett sådant. Inte ens förhandlingsbart. Dock kan du mycket väl ha ett stort genetiskt max - Endomorh i sin fulla form!
Kollade ditt program och med tanke på den tid du lägger på gymmet så är väl frågan huruvida träningsprogrammet kan kallas produktivt eller effektivt över huvud taget.
Såg även dina bilder och är helt säker på att du skulle utvecklas betydligt bättre med ett annat, för din kroppstyp mm, specialanpassat upplägg.
Igen betr. proffsen: Hört gamla talessättet: - The Blind are leading the blind?