2011-05-30, 15:32
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap4thy
Det finns bara ett enda vis att tappa massa vid träning som inte övertränar muskeln och som fortfarande motiverar kroppen att ha kvar massan (Väldigt enkelt vid ett överskott av kalorier och hyffsad makro)

Och det är:

Kaloriunderskott.

Du räknade alltså fel.

Edit: Om du under perioden låg på underskott så håller jag med dig, hög volym lämpar sig (enligt mig) INTE vid underskott. Det är dock bara min åsikt, inget som jag tänker ge mig på att försöka härleda.
Killen knaprar mirakelpiller.
Citera
2011-05-30, 15:34
Medlem
Vem, jag eller han?
Citera
2011-05-30, 15:34
Medlem
Citat:
Det finns bara ett enda vis att tappa massa vid träning som inte övertränar muskeln och som fortfarande motiverar kroppen att ha kvar massan (Väldigt enkelt vid ett överskott av kalorier och hyffsad makro)

Och det är:

Kaloriunderskott.

Du räknade alltså fel.

Edit: Om du under perioden låg på underskott så håller jag med dig, hög volym lämpar sig (enligt mig) INTE vid underskott. Det är dock bara min åsikt, inget som jag tänker ge mig på att försöka härleda.

när du nått min nivå så inser du hur enkelt det är att tappa massa om du inte stimulerar den på rätt sätt för din kropp. :-)
Citera
2011-05-30, 15:35
Medlem
Så innebar alltså träningsformen att du "inte motiverade din kropp att bevara massa", det köper jag.
Citera
2011-05-30, 15:36
Medlem
Citat:
Så innebar alltså träningsformen att du "inte motiverade din kropp att bevara massa", det köper jag.

Känner du min kropp? Nej.
Detta träningssättet lämpade sig inte för min kropp. När du preppat i 10år+ och käkat som en oxe halva ditt liv hamnar du på en nivå där minsta lilla felet i träningen gör att du ramlar ett steg bakåt.
Citera
2011-05-30, 15:37
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Vem, jag eller han?
Han.
Citera
2011-05-30, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Killen knaprar mirakelpiller.
Haha nu ska vi inte vara sånna, det går inte leva i en värld med krafftsport och bb när man föraktar doping, tillskott som tillskott alla höjjer din prestanda men olika mkt vad är då skillnaden på kreatin och AAS? Lagen?

Jag vägrar iallfall vara slav under lagen, jag är fri med endast moralen som skyddsnät allt annat är ett sätt att kontrolera fen lilla människa med gestapo metoder.
Citera
2011-05-30, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Känner du min kropp? Nej.
Detta träningssättet lämpade sig inte för min kropp. När du preppat i 10år+ och käkat som en oxe halva ditt liv hamnar du på en nivå där minsta lilla felet i träningen gör att du ramlar ett steg bakåt.

Dissade jag dig? Nej.
Jag försökte mig på att förklara varför du tappade massa, och du själv säger exakt samma sak som jag.

Antingen blir man dum i huvudet av prepp, eller så är det roidrage (var bara tvungen)
Citera
2011-05-30, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenFramfordig
Haha nu ska vi inte vara sånna, det går inte leva i en värld med krafftsport och bb när man föraktar doping, tillskott som tillskott alla höjjer din prestanda men olika mkt vad är då skillnaden på kreatin och AAS? Lagen?

Jag vägrar iallfall vara slav under lagen, jag är fri med endast moralen som skyddsnät allt annat är ett sätt att kontrolera fen lilla människa med gestapo metoder.

Låt inte provokatören nå dig min bror.
Citera
2011-05-30, 15:40
Medlem
Dreass avatar
Citat:

Har inte yppat vad jag tycker om doping så du behöver inte oroa dig.

Lagen och effekten
Citera
2011-05-30, 15:41
Medlem
Citat:
Dissade jag dig? Nej.
Jag försökte mig på att förklara varför du tappade massa, och du själv säger exakt samma sak som jag.

Antingen blir man dum i huvudet av prepp, eller så är det roidrage (var bara tvungen)

det var så du menade, misstänkte det.
ilsken/irriterad eller tjurig var jag absolut inte. men smartast i skolan,kan jag inte påstå att jag heller var.
Citera
2011-05-30, 15:41
Medlem
Citat:

Hehe, en inställning jag delar.

Jag tar inte AAS för att det är olagligt, jag tar inte AAS för att jag inte kan vara 100% säker på att det jag tar intravenöst verkligen är AAS.

Om jag kunde få AAS utskrivet av en läkare, hade jag också preppat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in