Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jo om Chalaisen citerar mina inlägg så tror jag att hon svarar på något jag skriver. Skriver man ett inlägg helt utan koppling till det man citerar så vet ju inte den som ser det hur det hänger ihop. Svårare än så är det faktiskt inte.

Vilka åsikter eller fakta betr. mordet på Theo försöker du framföra i ditt inlägg?
Mina omdömen beträffande Suzanna är varken helsvarta eller snövita. Jag utgår givetvis från mig själv, min släkt och mina vänner när det gäller föräldraskap. Det är givetvis inte heltäckande och kan vara en begränsning. Jag försöker dock "vidga mina vyer".
Jag hoppas du har överseende Yori, men jag vill återigen framföra mitt ogillande beträffande dina smileys.