En väns vän är anklagad. Vad jag vet är han svensk. Fyfan, stackars mamman Vet vem det är. Lägger dock inte ut FB-uppgifter tyvärr. Måste låta anhöriga få sörja.
Men än så länge är ingen dömd och det är inte ens klarlagt att det är han på bilden, så ta det nu försiktigt med anklagelserna. Fan alltså, vilken tragedi för alla inblandade.
Oj! Jag vet också vem har är. Var länge sen jag träffade honom, men upplevde honom som en snäll och lugn kille från en bra familj. Någon som vet vad som har hänt honom? Helt frisk är man ju inte om man slår ihjäl sin 2-åriga son.
En väns vän är anklagad. Vad jag vet är han svensk. Fyfan, stackars mamman Vet vem det är. Lägger dock inte ut FB-uppgifter tyvärr. Måste låta anhöriga få sörja.
GM bor på Skattegården i Mjölby om det är den personen facebook sidan länkades till.