Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Nej men snälla du! Här diskuteras just nu hur Z gick till en massa olika läkare med T för att han mådde dåligt, och huruvida man ifrågasätter eller inte, och huruvida man är en bra förälder eller inte...
En massa läkare?
Jaha, hur var det nu, ifrågasatte hon vården eller inte? Nöjde hon sig med förklaringarna eller inte?
Citat:
Jag vet att T vid detta tillfälle inte hade problem med magen, det hade han inte på måndag 12/7 heller... inte kl 6 på morgonen iaf när han fick medicinen... Varför fick han då medicin öht...
Ja, det är det jag konstaterar att du lär inte få svar på varför han fick medicinen just då genom att ställa frågan här i tråden - det man kan göra är att spekulera kring det.
Huruvida han mådde bra eller dåligt - sämre än de tidigare dagarna men inte särskilt dåligt - råder det lite skilda uppgifter om.
Citat:
Jag vet att du inte gillar det jag skriver, och det är absolut ömsesidigt! Låt oss lägga ner detta, och ägna oss åt tråden istället för att svara varandra genom att kasta skit! DU som är så inihelvete mogen borde ju iaf fatta det!
Peka gärna ut var jag har slängt skit på dig. Eller klä av dig offerkoftan nu.