Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mig veterligen finns det ingen empirisk forskning som visar på det du hävdar - och jag jobbar med våldsmän, har jobbat nära expertis (rättspsykiatriker i program) inom kriminalvården, är utbildad programledare inom kriminalvården och har läst kriminologi bland annat -- inte ens när jag verksam inom kvinnojour hävdas det du påstår, fast de aktivt verkat mot porren.
Att planlöst söka efter påståenden helt utan referenser är ganska dödfött anser jag. Om du hävdar att du stödjer ditt påstående på vetenskapliga rapporter bör du kunna länka eller ge en vettig hänvisning till dessa.
Det samband du säger att hon kastat fram låter ungefär som när man ville visa att dataspel och videofilm var grunden till allt ont i samhället.
Och min pappa är mycket starkare än din..
Jag vet att du har ett starkt behov av att lägga ut CV här för att du tror att det ger dej tolkningsföreträde.
Jag gör inte det. Talar inte ens o m vad jag jobbar med. Använder mej av mina argument i en diskussion. Andra får använda sina..det är helt OK. Vi har alla olika erfarenheter (med eller utan CV)
Jag vet inte varför du har detta behovet av att flasha dej hela tiden, Du lägger ut både ditt sexliv och andra privata uppgifter här på FB.
Nu väntar vi bara på foto.
*ignore*