Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Läs på igen - han mådde inte så dåligt under den perioden.
Varför det dröjde kan man alltså bara spekulera i. Den kanske inte skulle sättas in förrän han visade någon symptom helt enkelt, eller de kanske ville vänta tills efter helgen då de kunde vara hemma med honom.
Nej men snälla du! Här diskuteras just nu hur Z gick till en massa olika läkare med T för att han mådde dåligt, och huruvida man ifrågasätter eller inte, och huruvida man är en bra förälder eller inte...
Jag vet att T vid detta tillfälle inte hade problem med magen, det hade han inte på måndag 12/7 heller... inte kl 6 på morgonen iaf när han fick medicinen... Varför fick han då medicin öht...
Jag vet att du inte gillar det jag skriver, och det är absolut ömsesidigt! Låt oss lägga ner detta, och ägna oss åt tråden istället för att svara varandra genom att kasta skit! DU som är så inihelvete mogen borde ju iaf fatta det!