Citat:
Ursprungligen postat av 23456789
jag behöver inte bestämma mej hon har och skyller mycket på den adhd behöver ej betyda att man ej klarar sig själv , men att vissa saker är mer problematiska för dom än andra
Du menar att det inte kan vara så att man skyller på sin ADHD för att den faktiskt utgör ett problem då - och att det är det andra faktiskt märker också, att den verkligen utgör ett problem.
Det var för övrigt du som sade att hennes störning var så pass att hon inte klarade sig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av 23456789
hon har aldrig klarat sig själv, det gör ingen som har hennes grad av störning,
Det borde innebära att hon har ganska goda skäl när hon faktiskt skyller på sin ADHD också, eftersom den enligt dig påverkar henne mycket i vardagen.