Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Det är lite motsägande att du först inte alls tror att hon sörjer sin son och sen skriver att hon älskade honom.

Ja, jag tror att hon älskade honom. På sitt eget anknytningsrubbade sätt. Och nej, jag tror inte att hon ville att han skulle dö. Men ja, jag tror att det framförallt är sin "perfekta familj" och inplanerade framtid med PS och T och en massa fler ungar hon sörjer och inte barnet, personen T.
Inte ett dugg motsägelsefullt.