Citat:
Du menar att om jag inte godtar era huvudlösa analyser där precis allt Zanna sagt och gjort eller inte har gjort skall tolkas som tecken på hennes uselhet så är JAG nyanslös
Ursprungligen postat av Majsansmos
Du vill ju inte ens försöka förstå vad som sägs här! Jag tycker inte att du tillför den här diskussionen något vettigt. Inte för att du har en annan åsikt än mig, utan för att du vrider och vänder på uttryck och påståenden så att det passar dig.
Jag tycker det är mycket märkligt att du intar den här ståndpunkten utan nåt större kritiskt granskande av Z:s agerande. Om vi alla vore som du ute i det verkliga livet så skulle ännu fler barn fara illa.
Något som slår mig när jag läser dina inlägg är att du verkar identifiera dig med Z på något konstigt vis.Om det är så tycker jag det är tråkigt.
Jag har tröttnat ordentligt på dina oförskämda inlägg och jag anser inte att du är seriös när du uttalar dig på det sätt du gör- raljerar, ironiserar och beter dig ovettigt. I den här tråden diskuterar vi något som är så fasansfullt att det övergår ens förstånd.
Jag tycker det är mycket märkligt att du intar den här ståndpunkten utan nåt större kritiskt granskande av Z:s agerande. Om vi alla vore som du ute i det verkliga livet så skulle ännu fler barn fara illa.
Något som slår mig när jag läser dina inlägg är att du verkar identifiera dig med Z på något konstigt vis.Om det är så tycker jag det är tråkigt.
Jag har tröttnat ordentligt på dina oförskämda inlägg och jag anser inte att du är seriös när du uttalar dig på det sätt du gör- raljerar, ironiserar och beter dig ovettigt. I den här tråden diskuterar vi något som är så fasansfullt att det övergår ens förstånd.
Vänder och vrider på saker är väl precis det du själv gör - du som till och med får visat engagemang i barnets tillvaro på dagis och dagis verksamhet som kända riskfaktorer för att något är fel i föräldraskapet.
Som hävdar att det engagemang andra människor vittnar om enbart är en falsk fasad hon visat upp -- för det har minsann du analyserat fram.
Skärp dig!
Och du - om du besparar mig dina analyser gällande mig, så lovar jag att bespara dig min analys gällande dig - både som mor och i din påstådda profession.