2010-09-20, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pebles
Som jag förstod det i FUP:N så hade ju Z kontakt med sin mormor. Är det något jag fattat fel där? Eller är det en plastmormor hon pratar om?

plast mormor

hennes riktiga mormor mördades när zannas mamma var ung , hon jobbade på porr klubb, lämnade sina barn hemma en sen kväll och kom inte hem mera hittades på en ödetomt i göteborg mördad
Senast redigerad av 23456789 2010-09-20 kl. 19:11. Anledning: bättre förklaring
Citera
2010-09-20, 19:19
Medlem
Den 12 augusti 1980 hittades 31-årige Gertie Jensen brutalt ihjälslagen. Hon hittades i ett ensligt industriområde vid Gullbergskajen i Göteborg. Några byggnadsarbetare fann hennes kropp på en rivningstomt.

Gertie Jensen var prostituerad och polisen misstänkte att det var ett sexualbrott. Ett stort antal ställen och personer kom under polisens lupp. Tyvärr körde polisen fast och mordet förblev ouppklarat.

Det stackars offret hade precis hunnit fylla 31 år när hon mördades. Hon efterlämnade en endast 8-årig dotter.

här står om hennes riktiga mormor läs gärna vem som var misstänkt i detta fallet ( konstig släkt )
Citera
2010-09-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 23456789
Den 12 augusti 1980 hittades 31-årige Gertie Jensen brutalt ihjälslagen. Hon hittades i ett ensligt industriområde vid Gullbergskajen i Göteborg. Några byggnadsarbetare fann hennes kropp på en rivningstomt.

Gertie Jensen var prostituerad och polisen misstänkte att det var ett sexualbrott. Ett stort antal ställen och personer kom under polisens lupp. Tyvärr körde polisen fast och mordet förblev ouppklarat.

Det stackars offret hade precis hunnit fylla 31 år när hon mördades. Hon efterlämnade en endast 8-årig dotter.

här står om hennes riktiga mormor läs gärna vem som var misstänkt i detta fallet ( konstig släkt )

http://www.expressen.se/1.232426
Citera
2010-09-20, 19:23
Medlem
Citat:
hon var alltid nästan uppkäftig,alla var emot henner eller med henne inget där imellan.

mamman har inte öppna känslor i kroppen , släkten är ortursförföljd, zannas mormor mördad hon med !!!!!!!!!!!!!!!! stakars mamman kan inte jobba , enl fkassan och henne själv,

pappan älskar sin dator hellre än jobb, dom har fått en hel sned bild av verkligheten.

vill någon veta mer bara fråga,

Z pratar väldigt mycket om att hon hade en "hemsk uppväxt", men säger inget mer... Vet du vad hon menar?
Citera
2010-09-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Z pratar väldigt mycket om att hon hade en "hemsk uppväxt", men säger inget mer... Vet du vad hon menar?

skulle vilja säga att hon har lite verklighetsproblem så hemsk har den ej varit som det låter ,

känslokall men ej hemsk
Citera
2010-09-20, 19:30
Medlem
Citat:
skulle vilja säga att hon har lite verklighetsproblem så hemsk har den ej varit som det låter ,

känslokall men ej hemsk

Det var faktiskt den känslan jag fick när jag såg förhören med henne, och hon flera gånger säger att hon haft en sån hemsk uppväxt, man förväntar sig att det ska komma något mer, en liten förklaring på hur hemsk den var, men ingenting.

Hon säger att hennes pappa slängde ut henne när hon fick sin ADHD-diagnos, när hon var 13-14 år. Slängde han ut henne på gatan och hon fick klara sig själv? Vet du vad som hände?
Citera
2010-09-20, 19:40
Medlem
hon blev inte utkasstad hon fick själv välja var hon ville bo mamma eller pappa , men för henne var bägge ställena skit,, adhd som hon har för den finns spelar hon mycket på ( alltid bra att kunna skylla på något )
Citera
2010-09-20, 19:42
Medlem
hon har aldrig klarat sig själv, det gör ingen som har hennes grad av störning,
Citera
2010-09-20, 19:46
Medlem
Citat:
hon blev inte utkasstad hon fick själv välja var hon ville bo mamma eller pappa , men för henne var bägge ställena skit,, adhd som hon har för den finns spelar hon mycket på ( alltid bra att kunna skylla på något )

Jag har ju gått ut ganska hårt i tråden och kritiserat Z, och har tyvärr fått ta emot en hel del skit för det också. Det du berättar nu bekräftar en del av det jag skrivit. Jag är helt övertygad om att Z ljuger en hel del, dels för myndigheter som soc. men också för sjukvården och nu senare i förhör för polisen. Kan det stämma med din bild av Z? Att hon skyller på ADHD är uppenbart i videoförhören.
Citera
2010-09-20, 19:47
Medlem
Pebless avatar
Citat:
hon har aldrig klarat sig själv, det gör ingen som har hennes grad av störning,

Vad menar du att hon har för grad av störning?
Citera
2010-09-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Jag har ju gått ut ganska hårt i tråden och kritiserat Z, och har tyvärr fått ta emot en hel del skit för det också. Det du berättar nu bekräftar en del av det jag skrivit. Jag är helt övertygad om att Z ljuger en hel del, dels för myndigheter som soc. men också för sjukvården och nu senare i förhör för polisen. Kan det stämma med din bild av Z? Att hon skyller på ADHD är uppenbart i videoförhören.

adhd är bra att skylla på om man ej finner något annat att skylla på , eget ansvar ? nej varför när det finns adhd som är dokumenterad
Citera
2010-09-20, 20:03
Medlem
Citat:
adhd är bra att skylla på om man ej finner något annat att skylla på , eget ansvar ? nej varför när det finns adhd som är dokumenterad

har ej läst alla dina inslag

men lögner är ej helt ovanliga kan jag säga, samt att bli arg för att slippa från att svara på frågor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in