2010-09-20, 17:59
  #3613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Ja, jag skulle inte heller bli förvånad över detta. Tar det för sannolikt att det blir så. Hon har ju redan börjat skicka "kärleksbrev" till honom i häktet... Och sätta barn till världen under fängelsebesök är det ju många innan som klarat av, det gör säkert PS & Z också.

Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jaså ni har anlag för våldsamheter bägge två.

Angående varför hon skulle träffa honom, ja hon hade väl något hon ville säga kantänka. Vet inte, själv har jag svårt att föreställa mig och vet absolut inte vad jag skulle vilja i en sån situation, men som micro113 säger så vill man nog ha ett avslut på något sätt trots allt kanske.

Vad jag ser här så verkar det ju som att han fått kärleksbrev utav Z i häktet. Avslut och kärleksbrev får jag inte att gå ihop.

Jag skulle personligen inte vilja träffa någon som bragd mitt barn om livet. Skulle hysa sådana agg, så det skulle överhuvudtaget inte fungera.
Citera
2010-09-20, 18:00
  #3614
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angelchild
Vad jag ser här så verkar det ju som att han fått kärleksbrev utav Z i häktet. Avslut och kärleksbrev får jag inte att gå ihop.

Jag skulle personligen inte vilja träffa någon som bragd mitt barn om livet. Skulle hysa sådana agg, så det skulle överhuvudtaget inte fungera.

Jaså, det visste jag inte. Hur många brev har han fått? Hur vet man att det är kärleksbrev?

Edit: jaså det smilun säger, tar du det på allvar?
__________________
Senast redigerad av Yori 2010-09-20 kl. 18:03.
Citera
2010-09-20, 18:03
  #3615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jaså, det visste jag inte. Hur många brev har han fått? Hur vet man att det är kärleksbrev?

Nja, jag bara citera det som stod i tidigare inlägg!

Edit: Skulle jag inte ta det på allvar tycker du?
__________________
Senast redigerad av angelchild 2010-09-20 kl. 18:05.
Citera
2010-09-20, 18:04
  #3616
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angelchild
Nja, jag bara citera det som stod i tidigare inlägg!

Jag såg just det, men jag finner det osannolikt att någon vet vad som står i några brev - om det ens förekommer några. De idéer smilun tidigare kommit med har varit ganska uppåt väggarna så jag tar det med en stor nypa salt faktiskt.
Citera
2010-09-20, 18:04
  #3617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelchild
Vad jag ser här så verkar det ju som att han fått kärleksbrev utav Z i häktet. Avslut och kärleksbrev får jag inte att gå ihop.

Jag skulle personligen inte vilja träffa någon som bragd mitt barn om livet. Skulle hysa sådana agg, så det skulle överhuvudtaget inte fungera.

Nej det tycker inte jag heller att det gör. Det har inget med varandra att göra.

Vi är ju alla olika, men nej, jag skulle inte vilja träffa någon sådan person heller. Det räcker säkert alldeles utmärkt med att sitta i rättssalen och se den jäveln. Inte hälsar man på i häktet också, inte om man är något sånär klar i huvudet.
Citera
2010-09-20, 18:06
  #3618
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Nej det tycker inte jag heller att det gör. Det har inget med varandra att göra.

Vi är ju alla olika, men nej, jag skulle inte vilja träffa någon sådan person heller. Det räcker säkert alldeles utmärkt med att sitta i rättssalen och se den jäveln. Inte hälsar man på i häktet också, inte om man är något sånär klar i huvudet.

Du har alltså varit i den situationen och sett någon i rättsalen som mördat ditt barn. Ja då vet du förstås om vad du talar om, men det säger inget om andra i den situationen.
Citera
2010-09-20, 18:08
  #3619
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jag såg just det, men jag finner det osannolikt att någon vet vad som står i några brev - om det ens förekommer några. De idéer smilun tidigare kommit med har varit ganska uppåt väggarna så jag tar det med en stor nypa salt faktiskt.
Jodå - här skottar jag salt med skyffel, men tangentbordet är i alla fall begravt....

Jag undrar också vem som vet vad som står i några brev, förutom möjligen åklagaren/förundersökningsledaren - och vem är det då som PM:ar på Flashback - det går utför med Sverige
Citera
2010-09-20, 18:24
  #3620
Medlem
Pebless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsansmos
Ibland räcker inte Svenska Akademins Ordlista till för att beskriva såna här as. Du är förlåten..

Nej, så är det helt klart!

Nu är det bara att verkligen hoppas att P inte får ett kortare straff vid överklagan.
Citera
2010-09-20, 18:29
  #3621
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelchild
Nja, jag bara citera det som stod i tidigare inlägg!

Edit: Skulle jag inte ta det på allvar tycker du?
Det är just det som är det farliga med denna tråden, en del spekulationer och en del obekräftade uppgifter med okänd källa blir efter ett par sidor sanningar och fakta.

Man kan visst ta en uppgift på allvar, men viktigt att veta var det kommer ifrån innan man gör värderingen.
Citera
2010-09-20, 18:39
  #3622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pebles
Nej, så är det helt klart!

Nu är det bara att verkligen hoppas att P inte får ett kortare straff vid överklagan.

Det är ju det som är läskigt om de överklagar, att det kan bli kortare. 12 år eller längre förtjänar han, inte en sekund kortare!
Citera
2010-09-20, 18:41
  #3623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsansmos
Om du vet så mycket kan du berätta mer. Hur är Z egentligen? Varför skulle hon inte göra T något? Hur var henes uppväxt?

hon var alltid nästan uppkäftig,alla var emot henner eller med henne inget där imellan.

mamman har inte öppna känslor i kroppen , släkten är ortursförföljd, zannas mormor mördad hon med !!!!!!!!!!!!!!!! stakars mamman kan inte jobba , enl fkassan och henne själv,

pappan älskar sin dator hellre än jobb, dom har fått en hel sned bild av verkligheten.

vill någon veta mer bara fråga,
Citera
2010-09-20, 18:55
  #3624
Medlem
Pebless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23456789
hon var alltid nästan uppkäftig,alla var emot henner eller med henne inget där imellan.

mamman har inte öppna känslor i kroppen , släkten är ortursförföljd, zannas mormor mördad hon med !!!!!!!!!!!!!!!! stakars mamman kan inte jobba , enl fkassan och henne själv,

pappan älskar sin dator hellre än jobb, dom har fått en hel sned bild av verkligheten.

vill någon veta mer bara fråga,

Som jag förstod det i FUP:N så hade ju Z kontakt med sin mormor. Är det något jag fattat fel där? Eller är det en plastmormor hon pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in