Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Nej, nu är det jag som bojkottar tråden! Här skrivs sanningar utifrån obekräftade källor, och det som finns bekräftat ignoreras.
Sanningar görs utifrån slutsatser uifrån "helhetsbilden" trots att det man hänger upp sina teorier på är felaktiga eller osäkra.
Man har bestämt sig för vilken sorts människa mamman är, och det som inte finns i FUP fyller man gladigen i själv för att få en passande slutsats.
Jag följde Bjästafallet innan det kom ut i media, och jag kan inte säga annat än att denna tråd uppvisar samma symptom....man hävdar att det måste förhålla sig på ett sätt, inte för att fakta pekar på det utan för att man redan bestämt sig och vrider fakta så att det bara kan passa på ett sätt.
Man flyger på två skribenter om och om igen när de påtalar att så behöver det inte vara, det kan vara helt naturligt och man behöver inte alls vara förståndshandikappad, ond eller självupptagen för att bete sig på det viset....
Kolla vad ni gör och vad ni skriver!!!
Var kritisk, det är inte fel, men detta är ju rena mobben!
Tack för mej.
Ja är en ren mobb precis som mot de våldtagna flickorna i Bjästa. Det är offret/offren som bär skulden och ska smutskastas för att hon/de råkat illa ut. Det är en tragisk kvinnosyn. Trist att du lämnar tråden för den skull.
Zanna har brister som människa, vem har inte det. Att hon råkat ut för det är är för att Patric var bra på att manipulera.
Nu anses hon inte ens ha ADHD längre och vara enormt intelligent. Från att ha ansetts dum, korkad och ha ADHD tidigare. Det spelar ingen roll för de här skribenterna vad de skriver bara de får skriva skit om Zanna. Om det har något med verkligheten att göra spelar liksom ingen roll. Tråden blir trist av sån dumhet och skvallerkärringmentalitet. Och den kvinnosyn som de har.