Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Vad är det som är så svårt för dig att förstå? Kvinnor är väl kompetenta att både ta hand om familj och tjäna pengar!
I mina ögon är mamman oskyldig tills annat har bevisats. Vad som finns för handen är att GM själv sagt att han varit ensam vid misshandelstillfällena samt att mamman uppsökt sjukhus när hon uppfattat att pojken inte mådde bra. Hade hon varit delaktig passivt/aktivt hade hon inte sökt upp sjukvården eftersom misshandeln då kunde uppdagats. Hon låg i vårdnadstvist med fadern och en uppdagad misshandel kunde givetvis ha äventyrat utgången av målet.
Ok, jag, med tanke på din kommentar, anser ha sig rätten att kalla dig för en idiot.
Du skriver samma skit, vilket vittnar om att du inte har förstått, eller kunnat läsa mina kommentarer.