Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
För att folk ska ge FAN i dem som är inblandade. Ingen vet vad som har hänt ÄN.
Fan det dummaste jag någonsin har hört. Du har varit medlem länge nog med tillräckligt många inlägg för att fatta att det inte kommer hända bara för att det är dina kompisars kompisar. Begår man ett sånt här jävla dåd så kan man ju vänta sig att det diskuteras i fikarum, på internet, på pubar och vid middagsbord.
Varför begås all sån här skit i södra Sverige?