2010-07-15, 15:34
  #25
Medlem
Har han varit psykiskt sjuk/deprimerad? Läser kommentarer under hans foton på facebook och det låter som det "hoppas du är okej vännen hoppas du mår bra tänker på dig och undrar hur du verkligen har det... kramar om" " skönt att höra... kanske man kan få se ett kort snart med glädje i ögonen. du förtjänar det bästa det har jag alltid sagt."

Kan ju vara vanligt depp med, men oerhört tragiskt hela historien!
Citera
2010-07-15, 15:34
  #26
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
För att folk ska ge FAN i dem som är inblandade. Ingen vet vad som har hänt ÄN.

http://www.ostran.se/sveriges_nyheter/2_aaring_moerdad_man_anhaallen

Citat:
på sannolika skäl misstänkt för mord, alternativt grov misshandel och grovt vållande till annans död.

Han är inte skäligen misstänkt utan är anhållen enligt den högre misstankegraden sannolika skäl.
Citera
2010-07-15, 15:35
  #27
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
Har han varit psykiskt sjuk/deprimerad? Läser kommentarer under hans foton på facebook och det låter som det "hoppas du är okej vännen hoppas du mår bra tänker på dig och undrar hur du verkligen har det... kramar om" " skönt att höra... kanske man kan få se ett kort snart med glädje i ögonen. du förtjänar det bästa det har jag alltid sagt."

Kan ju vara vanligt depp med, men oerhört tragiskt hela historien!


Hur kan man se hans foton? Eller du kanske är vän med honom?
Citera
2010-07-15, 15:37
  #28
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
För att folk ska ge FAN i dem som är inblandade. Ingen vet vad som har hänt ÄN.

Fan det dummaste jag någonsin har hört. Du har varit medlem länge nog med tillräckligt många inlägg för att fatta att det inte kommer hända bara för att det är dina kompisars kompisar. Begår man ett sånt här jävla dåd så kan man ju vänta sig att det diskuteras i fikarum, på internet, på pubar och vid middagsbord.

Varför begås all sån här skit i södra Sverige?
Citera
2010-07-15, 15:37
  #29
Medlem
YngveFrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Ja AB är väl inget. Ingen jävla bild som den andra länken nån gav



Nej.

http://www.corren.se/ostergotland/mjolby/?articleId=5285604&date=&menuids=
Ingen rök utan eld eller?

P.S
Detta är ett diskussionsforum.
Citera
2010-07-15, 15:38
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Hur kan man se hans foton? Eller du kanske är vän med honom?

Nej det är jag inte, men vi har gemensamma vänner så det kanske är därför.
Citera
2010-07-15, 15:38
  #31
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iipod
Negrer som vanligt?

Nej, däremot definitionen av White Trash
Citera
2010-07-15, 15:40
  #32
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Hur kan man se hans foton? Eller du kanske är vän med honom?


Finns länk till hans facebook på första sidan
Citera
2010-07-15, 15:42
  #33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Fan det dummaste jag någonsin har hört. Du har varit medlem länge nog med tillräckligt många inlägg för att fatta att det inte kommer hända bara för att det är dina kompisars kompisar. Begår man ett sånt här jävla dåd så kan man ju vänta sig att det diskuteras i fikarum, på internet, på pubar och vid middagsbord.

Varför begås all sån här skit i södra Sverige?

Andra gången det händer. Första gången med killen på gotland vid nyår som dog, så följde jag inte tråden.. Hur som helst så får även FB:are förstå att "anhöriga och dem som känner dem inblandade" att det blir frustration när folk kommer med anklagelser om precis vad som helst när vi inte vet EXAKT vad som har hänt än.
Citera
2010-07-15, 15:43
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Nej, däremot definitionen av White Trash

Då måste han ha blivit det av "egen maskin". Hans familj (som inte har något med det här att göra, jag vet) är väl inte white trash.
__________________
Senast redigerad av linlun 2010-07-15 kl. 15:46.
Citera
2010-07-15, 15:45
  #35
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Andra gången det händer. Första gången med killen på gotland vid nyår som dog, så följde jag inte tråden.. Hur som helst så får även FB:are förstå att "anhöriga och dem som känner dem inblandade" att det blir frustration när folk kommer med anklagelser om precis vad som helst när vi inte vet EXAKT vad som har hänt än.

Vi behöver inte veta EXAKT vad som har hänt. Vi vet att Patric lackat ur och slagit lillgrabben sönder och samman. Det är tillräckligt för att han ska hängas ut och för att diskussionen ska få liv. Sen kommer vi med tiden få veta EXAKT vad som har hänt. Den diskussionen tar vi då.
Citera
2010-07-15, 15:49
  #36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Vi behöver inte veta EXAKT vad som har hänt. Vi vet att Patric lackat ur och slagit lillgrabben sönder och samman. Det är tillräckligt för att han ska hängas ut och för att diskussionen ska få liv. Sen kommer vi med tiden få veta EXAKT vad som har hänt. Den diskussionen tar vi då.

Javisst. Skriv vad fan ni vill här. Men när folk börjar pma på fb och skit så blir man lite lack, när ingen vet vad som hänt, om det kommer en massa anklagelser som är falska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in