Citat:
Ursprungligen postat av Majsansmos
Och det är ingen som vet varför? Har inte frågan ställts någon gång under förhören?
Som jag förstod det så bröts kontakten med de anhöriga när hon var i tonåren, alltså innan T föddes.
Hon hade visst bott hos sin pappa tills hon var tretton och sedan hos sin mamma några år om jag kommer ihåg rätt. Var ett tag sedan jag läste det nu.