2010-09-13, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
För den läskunnige så står det ju klart att det är dagisfröken som "påpekar märkena". Och som "visar med handen."

Och sa att det var Patric som gjort det och Zanna slog då bort det?
Citera
2010-09-13, 17:12
Medlem
Pebless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsansmos
Och det är ingen som vet varför? Har inte frågan ställts någon gång under förhören?

Som jag förstod det så bröts kontakten med de anhöriga när hon var i tonåren, alltså innan T föddes.

Hon hade visst bott hos sin pappa tills hon var tretton och sedan hos sin mamma några år om jag kommer ihåg rätt. Var ett tag sedan jag läste det nu.
Citera
2010-09-13, 17:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
En sak är klar - barn får inte blåmärken av en hjälm då hjälmar har en "antistrypningsmekanism" inbyggd. Varför hade han hjälm?
Citera
2010-09-13, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsansmos
Och det är ingen som vet varför? Har inte frågan ställts någon gång under förhören?

Jag tror inte den frågan ställts. Z har berättat att hon hade en hemsk uppväxt, men inte ingående på vilket vis. Hon berättar också att hon inte har någon kontakt med sina föräldrar. I videoförhöret med Z 14/7 framgår det att hennes mamma den dagen är på väg till sin dotter.
Citera
2010-09-13, 17:16
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
För den läskunnige så står det ju klart att det är dagisfröken som "påpekar märkena". Och som "visar med handen."
Nja, personalen antecknar vad mamman säger i alla tre styckena förutom en mening där personalen tydligt talar om att det är hon själv som säger...och det är inte när det påpekas om märkena.
Citera
2010-09-13, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Och sa att det var Patric som gjort det och Zanna slog då bort det?
Nej. Har jag påstått det? Men om pojken befinner sej hos två personer, varav den ene är mamman, och det inte är hon så behöver hon ju inte vara en raketforskare för att dra en slutsats.
Citera
2010-09-13, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En sak är klar - barn får inte blåmärken av en hjälm då hjälmar har en "antistrypningsmekanism" inbyggd. Varför hade han hjälm?

De cyklade med honom till och från dagis, jag tror att det är därför han hade hjälm på sig.
Citera
2010-09-13, 17:18
Bannlyst
Citat:
Nej. Har jag påstått det? Men om pojken befinner sej hos två personer, varav den ene är mamman, och det inte är hon så behöver hon ju inte vara en raketforskare för att dra en slutsats.

Men du skrev att hon slog ifrån sig, vad menar du med det? Menar du att hon förstod att de menade att Patric misshandlade sonen fast de inte sa det rakt ut?
Citera
2010-09-13, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Nja, personalen antecknar vad mamman säger i alla tre styckena förutom en mening där personalen tydligt talar om att det är hon själv som säger...och det är inte när det påpekas om märkena.

skärp dej nu. Jag har då aldrig hört på maken. Mamman säger KONSEKVENT att det är hjälmen. Var i hela friden har du fått att hon helt plötsligt skulle säga nåt annat JUST DEN GÅNGEN? Skärp DEJ!
Citera
2010-09-13, 17:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
De cyklade med honom till och från dagis, jag tror att det är därför han hade hjälm på sig.
Dumma jag
Citera
2010-09-13, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Men du skrev att hon slog ifrån sig, vad menar du med det? Menar du att hon förstod att de menade att Patric misshandlade sonen fast de inte sa det rakt ut?

De säger att det ser ut som någon klämt om hans hals. Hon säger att de ABSOLUT inte misshandlar pojken. Vad är din agenda i detta nu då?
Citera
2010-09-13, 17:23
Medlem
Pebless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Det var cykelhjälmen. P cyklade ju med honom till dagis på morgnarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in